تبلیغات رایگان در گوگل

تبلیغات رایگان و ثبت آگهی رایگان یکی از بهترین راه های تبلیغات کسب و کار به شمار می رود.

آگهی رایگان در گوگل

ثبت رایگان آگهی در گوگل و نمایش به هزاران کاربر سراسر اینترنت

عضویت سریع در سایت

عضویت سریع در سایت شغلتون از طریق اکانت گوگل با یک کلیک

تعرفه تبلیغات در گوگل

به صورت اتوماتیک بازدید خود را بیشتر کنید و بیشتر دیده شوید.

پروفایل کاربری شخصی

پروفایل شخصی خود را رایگان بسازید و تبلیغ خود را روزانه رصد کنید.

ثبت آگهی رایگان

ثبت آگهی رایگان یکی از راه های تبلیغ مشاغل محسوب می شود. راه های زیادی برای ثبت آگهی رایگان وجود دارد و سایت شغلتون یکی از این راه ها است. شما می توانید به راحتی با چند کلیک آگهی رایگان ثبت کنید و در گوگل کسب و کار خود را مشاهده کنید. برای ثبت آگهی رایگان روی دکمه زیر کلیک کنید.
ثبت آگهی رایگان در گوگل

درج آگهی رایگان در صفحه اول گوگل

درج آگهی رایگان در صفحه اول گوگل برای بعضی کسب و کارها شروع یک پیشرفت بزرگ جهت گسترش کسب و کار محسوب می شود. به همین دلیل است که خیلی از کسب و کار های کوچک و بزرگ همچنان تمایل دارند تا به صفحه اول بیایند و ثابت بمانند. البته باید گفت که این کار یک شبه تحقق نمی یابد و گوگل برای اینکه شما در صفحه اول خود آگهی رایگان قرار دهید، موارد بسیاری را جزو فاکتورها قرار داده است که با رعایت این فاکتور ها می توانید به صفحه اول گوگل بیاید و تبلیغات کنید و کسب و کار خود را گسترش دهید.

درج آگهی رایگان در صفحه اول گوگل برای بسیاری از کسب و کار ها آرزوی دست نیافتنی است، کلماتی وجود دارند که برای رسیدن به صفحه نخست گوگل، هزینه های زیادی برای آنها صرف شده اند و سالها زمان برده اند تا به صفحه اول برسند. اما هر کاری در گوگل به نحوی قابل انجام است😊.

اگر تمایل دارید بدانید که چطور و با چه مقدار هزینه می توانید به صفحه اول گوگل بیاید، از لینک زیر استفاده کنید.

مشاوره رایگان تبلیغات در صفحه اول گوگل

نحوه ثبت آگهی رایگان در گوگل

چگونه کسب و کار خود را تبلیغ کنیم؟ روش ثبت آگهی در گوگل از طریق ویدیو زیر تمامی مراحل مو به مو برای شما توضیح داده شده است. در صورتی که همچنان برای ثبت آگهی رایگان در گوگل دچار مشکل هستید از طریق لینک زیر نحوه تبلیغات در گوگل را مطالعه کنید.(زمان تقریبی مطالعه و آموزش کمتر از ۵ دقیقه می باشد.)

آموزش: نحوه تبلیغات در گوگل

ثبت آگهی رایگان در اینترنت

ثبت آگهی رایگان در گوگل انواع مختلفی دارد که یکی از ساده ترین و پر کاربرد ترین راه هایی که اتفاقا رایگان نیز می باشد، تبلیغات در بانک مشاغل می باشد. ثبت آگهی رایگان در گوگل می تواند نقطه پرش کسب و کار شما باشد. شاید ساده به نظر برسد اما از همین راههای کوچک تبلیغات متوجه می شود که دقیقا علایق بازار هدف شما چیست و چگونه باید نیاز های باز هدف خود را تامین کنید.

تبلیغات رایگان کسب و کار در گوگل می تواند بسیار پر اهمیت باید. چرا که بدون داشتن سایت و با کمی سواد می توانید در گوگل تبلیغ کنید و شاید در صفحه اول گوگل هم نمایش داده شوید.

برای ثبت آگهی رایگان در گوگل از طریق لینک های زیر اقدام کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل از طریق واتس اپ با ما در تماس باشید.

تبلیغ کسب و کار در گوگل

قطعا تبلیغ کسب و کار در گوگل و درج آگهی رایگان در صفحه اول گوگل مسئله ای بسیار خوشایند برای یک کسب و کار است. اگر شما از ۱۰ کلمه کلیدی پر بازدید از گوگل ورودی دریافت کنید، کسب و کار شما تبدیل به یک رقیب اصلی در زمینه فعالیت شما می شود. به همین دلیل تلاش و هزینه های بسیاری برای رسیدن به صفحه اول گوگل می شود. در نظر داشته باشید که هیچ کس جز خود گوگل، نمیتواند شما را یک شبه به صفحه اول گوگل بیاورد! 

محتوای متنی و توضیحات عالی و جذاب درباره کسب و کار، استفاده از تصاویر جذاب و منحصر به فرد، استفاده از ویدیوها و پادکست ها و بسیاری موارد در رتبه بندی گوگل تاثیر گذار هستند. همین موارد اگر رعایت شود، ثبت آگهی رایگان می تواند نقطه پرش کسب و کار شما باشد.

برای درج سریع آگهی کاملا رایگان می توانید از طریق دکمه سبز زیر استفاده کنید و آگهی کاملا رایگان درج کنید.

چگونه در گوگل رایگان تبلیغ کنیم؟

اگر چیزی در مورد تبلیغات در گوگل شنیده باشید، می دانید که ثبت آگهی رایگان در گوگل مقداری پیچیده و مبهم است. پیدا کردن ترکیب مناسب از کلمات کلیدی، طراحی بنرها، تعیین بودجه روزانه برای تبلیغات کلیکی و … می تواند بسیار زمان بر باشد. خب! ما برای همین موضوع مهم خواستیم تا کمکی کنیم که شما بتوانید با چند کلیک ثبت آگهی رایگان در گوگل انجام دهید و با بهینه سازی هایی که به شما می گوییم، به صفحه نخست گوگل برسید.

  1. ابتدا از طریق لینک زیر ثبت نام کنید.
    ثبت نام با یک کلیک.
  2. دکمه ثبت آگهی رایگان که در ابتدای تمامی صفحات است را کلیک کنید.
    درج آگهی رایگان در گوگل
  3. دسته بندی کسب و کار خود را انتخاب کنید و دکمه بعدی را بزنید.
  4. اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را وارد کنید و دکمه ارسال را بزنید.
    (معمولا بعد از بررسی آگهی، آگهی در گوگل منتشر خواهید شد.)

تبریک می گوئیم! به همین سادگی و با سرعت بالا توانستید آگهی خود را در گوگل ثبت کنید. سوالی داشتید از طریق منوی تماس با ما، با ما در تماس باشید.

برای تبلیغات در گوگل به صورت رایگان می توانید از طریق سایت شغلتون ثبت نام کنید و سپس رایگان یک آگهی قرار دهید. پس از چند ساعت آگهی شما در گوگل نمایش داده می شود.

بله! تمامی آگهی ها در گوگل نمایش داده می شود.

برای تبلیغات پر بازده می توانید تعرفه تهیه کنید یا در قسمت های پر بازدید سایت بنر قرار دهید، همچنین راه های دیگری هم وجود دارد که در سایت توضیح داده شده است.

یکی از مرسوم ترین راه های درج آگهی می باشد اما روش های دیگری هم مانند تهیه اکانت گوگل ادز، تعرفه های تبلیغاتی، سئو و بسیاری موارد دیگر می تواند شما را در لینک اول گوگل به نمایش بگذارد.

درج آگهی رایگان در صفحه اول گوگل

درج آگهی با عضویت سریع

با یک کلیک ثبت نام کنید یا وارد شوید! سپس اقدام به درج آگهی رایگان کنید و از خدمات تبلیغاتی سایت شغلتون استفاده کنید.

درج آگهی رایگان در صفحه اول گوگل

تبلیغ کسب و کار در گوگل

کسب و کار خود را رایگان در گوگل تبلیغ کنید و به صفحه نخست گوگل بیایید و بازدهی کسب و کار خود را چند برابر افزایش دهید.

درج آگهی رایگان در صفحه اول گوگل

روش ساده ثبت آگهی در گوگل

ساده ترین روش ثبت آگهی در گوگل و درج آگهی رایگان و نمایش تبلیغ کسب و کار خود به هزاران بازدید کننده گوگل در هر روز.

ثبت آگهی رایگان چرا مهم است؟

در جواب سوال ثبت آگهی رایگان چرا مهم است باید با یک مثال توضیح دهیم! برای شروع کار تبلیغات لازم است تا بدانید چه مواردی برای بازار هدف شما جذاب هستند و موارد یا محصولات و خدماتی که زیاد طرفدار ندارند را نیز بتوانید در کنار این موارد بفروشید. قانون ۲۰/۸۰ ! ۲۰% از محصولات یا خدمات شما برای مخاطب طور دیگری جذاب است، ۸۰% دیگر را نیز باید در کنار این محصولات معرفی و به فروش برسانید.

حالا این موارد چه ربطی به ثبت آگهی رایگان دارد؟ قطعا باید کار تبلیغات را برای کسب و کار خود از یک جا شروع کنید. کجا بهتر از سایت هایی مانند سایت شغلتون! هم می توانید رایگان آگهی قرار دهید می توانید به راحتی با ثبت آگهی رایگان کسب و کار خود را در گوگل به نمایش بگذارید.

 

شبکه جستجوی گوگل برای هدف قرار دادن مشتریانی که به صنعت یا محصول خاص شما علاقه مند هستند عالی است. می‌توانید تبلیغات خود را در صفحات نتایج جستجوی آن دسته از مصرف کنندگانی که یکی از کلمات کلیدی یا کلید واژه‌ های طولانی را که به کمپین تبلیغاتی خود اختصاص داده‌ اید، نمایش دهید. سایت‌ هایی که در جستجوی Google گنجانده شده‌اند. سایت هایی که تبلیغات کسب و کارها را انجام می دهند. این سایت همگی رایگان نیستند و باید هزینه ای برای این سایت ها کنار بگذارید. مسئله مهم هزینه ای که برای اینکار کنار گذاشته اید، نیست! مسئله مهم این است که آیا ورودی هم از این سایت ها دارید؟ آیا به میزان صرف هزینه ای که کرده اید، دریافت می کنید؟

هر آگهی نیاز به بهینه سازی و سئو دارد. بدون اعمال بهینه سازی های فنی و تکنیکال، هر سایتی می تواند تبلیغات انجام دهد. ولی بازدهی هم به دنبال دارد؟؟
خوشبختانه ما این مورد مهم را در سایت شغلتون حل کرده ایم. تیم طراحی و سئوی سایت شغلتون شبانه روزی روی آگهی های ویژه کار می کنند تا به رتبه عالی در گوگل درست پیدا کنند.

اطلاعات بیشتر درباره بهینه سازی آگهی های ویژه

تبلیغات در صفحه اول گوگل

  1. چگونه در سرچ گوگل باشیم؟
  2. قیمت و هزینه صفحه اول گوگل چقدر است؟
  3. چگونه با تبلیغات در صفحه اول گوگل باشیم؟

سوالات زیادی درباره تبلیغات در صفحه اول گوگل بسیار زیاد است، همانطور که می دانید صفحه اول گوگل و جزو تاپ لینک های گوگل بودن آرزوی بسیاری از کسب و کار های آنلاین است. اما اوج رقابت در تبلیغات صفحه اول گوگل آنقدر زیاد است که با طراحی سایت به این زودی ها به صفحه اول گوگل نمی آیید! حداقل در کلمات سخت ماه ها زمان می برد که به صفحه اول گوگل برسید. اما این کار برای سئوکاران سخت که نیست؛ حتی لذت بخش هم هست. چون سئوکاران یا بهتر بگوییم کسانی که از بهینه سازی صفحات گوگل با خبر هستند، می دانند که آمدن به صفحه اول گوگل با تبلیغات کار چند ساعت است و رسیدن به صفحه نخست گوگل با بهینه سازی فقط یک پروسه ای است که مانند تمامی سایت های دیگر کار شدنی است.

درست است که با هزینه تبلیغات در صفحه اول گوگل در لینک های نخست گوگل(گوگل ادز) بسیار است (چون با دلار محاسبه می شود) اما راه های زیاد دیگری هم وجود دارد که می توانید روی کلمات کلیدی لانگ تیل (کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار ولی با طول حروف بیشتر) دز تبلیغ خود بازدید کننده داشته باشید.

آموزش نحوه ساخت اینگونه کلمات را در مقاله درج آگهی رایگان در سایت های صنعتی توضیح داده شده است.

با این حال اصلا فکر نکنید که هیچ راهی برای رسیدن به صفحه اول گوگل وجود ندارد؛ بلکه راه های زیادی هستند که میتوانید به صورت رایگان امتحان کنید. مانند ثبت آگهی رایگان در گوگل!

تبلیغات رایگان در صفحه اول گوگل به چه صورت می باشد؟

با فرض اینکه شما به صفحه اول گوگل بیایید و آنجا ثابت بمانید، حاضرید چه میزان هزینه صرف این کار کنید؟ اجازه دهید برای شما کاملا روشن کنم که چگونه با تبلیغات می توان در صفحه اول گوگل بود!

گوگل در آغاز فعالیت خود، با توجه به داده هایی که از سمت کاربران دریافت می کرد و همچنین به میزان محتوا و عمر دامنه اصلی، به محتواها امتیاز می داد و اینگونه رقابت را پیش می برد. بعد از مدتی متوجه شد که هکرها راهی برای اینکه این الگوریتم ساده را دور بزنند پیدا کرده اند و به سادگی روی محتواهای بسیاری رتبه ۱ را گرفته اند. اینجا بود که گوگل تصمیم به نوشتن الگوریتم های گوناگونی کرد تا به این مشکل غلبه کند. طولی نکشید که این الگوریتم ها نیز راهی برای دور زدن به کاربران می آموختند. گوگل هم با توجه به دانشی که در مجموعه خود داشت تصمیمی گرفت که تا به امروز راه های کمی برای دور زدن آن وجود دارد. قصد من از این موضوع آموختن راه های دور زدن نیست بلکه می خواهم به شما بگویم که گوگل در دنیای خودش دوست دارد که همه به یکسان رقابت کنند و بتوانند با محتوای ارزشمند به صفحه اول گوگل بیایند! 

راهی که گوگل در نظر گرفت سیگنال هایی بود که از سمت سایت های دیگر به یک دامنه مشخص سرازیر می شد. اینجا بود که دیگر کسی نمی توانست سیگنال بسازد مگر با ساخت یک سایت! که خب قطعا سایت و راه اندازی و قدرت بخشیدن به یک سایت زمان زیادی میبرد به همین دلیل این رقابت در واقع با خودشان است. 

تمام صحبت های بنده از این پاراگراف این است که شما هم با داشتن نرم افزار های سوشیال مانند تلگرام و اینستاگرام و لینکدین و … می توانید به آگهی رایگان خود سیگنالی ارسال کنید که به گوگل بفهمانید این محتوای شما برای دیگران نیز ارزشمند واقع شده است. حالا که متوجه روند امتیاز دهی و رتبه بندی گوگل را متوجه شده اید می توانید به سادگی ثبت نام کنید و سایت تبلیغات رایگان  در صفحه اول گوگل انجام دهید.

حرفه ای (۹ ماه)

۲۹۹,۰۰۰تومان۳۹۹,۰۰۰تومان
حراج
  • اعتبار: ۲۷۰ روز
  • آگهی: نامحدود
  • آگهی های ویژه: ۱۹
  • ارتقاء آگهی : ۱۹
  • تعداد تصاویر: نامحدود
  • لینک ویدیو : بلی
  • مجاز به برچسب ها : بلی
افزودن به سبد خرید

فوق العاده (۱۲ ماه)

۳۹۹,۰۰۰تومان۵۹۹,۰۰۰تومان
حراج
  • اعتبار: ۳۶۵ روز
  • آگهی: نامحدود
  • آگهی های ویژه: نامحدود
  • ارتقاء آگهی : نامحدود
  • تعداد تصاویر: نامحدود
  • لینک ویدیو : بلی
  • مجاز به برچسب ها : بلی
افزودن به سبد خرید

پکیج سئو نامحدود بدون تمدید

۹۹۹,۰۰۰تومان۱,۲۰۰,۰۰۰تومان
حراج
  • اعتبار: ۱۸۲۵ روز
  • آگهی: نامحدود
  • آگهی های ویژه: نامحدود
  • ارتقاء آگهی : نامحدود
  • تعداد تصاویر: نامحدود
  • پیشنهاد را مجاز کنید: نامحدود
  • لینک ویدیو : بلی
  • مجاز به برچسب ها : بلی
افزودن به سبد خرید

تبلیغ و ثبت کسب و کار در گوگل مپ

این روز ها تبلیغ و ثبت کسب و کار در گوگل بسیار مشکل شده شده است. به دلیل تحریم ها! اما همیشه برای ما یک راهی برای ایجاد اکانت و ثبت کسب و کار در گوگل وجود دارد. در صورتی که شما هم به مشکل برخوردید و نمی توانید لوکیشن دقیق کسب و کارتان را در گوگل مپ درج یا ثبت کنید فرم زیر را پر کنید یا به شماره واتس اپ ۰۹۳۳۸۲۲۴۴۱۴ پیام دهید تا این کار را برای شما انجام دهیم.

←  برای پیام مستقیم در واتس اپ کلیک کنید.

فرم ثبت کسب و کار در گوگل مپ

تبلیغات رایگان در گوگل

سایت ثبت آگهی رایگان

سایت ثبت آگهی رایگان شغلتون، در زمینه کسب و کار های خانگی و تبلیغ مشاغل خانگی و سایر مشاغل فعالیت می کند و مکان مناسبی برای به نمایش گذاشتن کسب و کار شما می باشد. در حال حاظر بیش از ۳۰۰۰ کسب و کار در حال تبلیغ مشاغل و کسب درآمد در سایت شغلتون می باشند.

شما می توانید با چند کلیک کسب و کار خود را ر گوگل به نمایش بگذارید و از این موقعیت رایگان استفاده کنید.

 

سایت ثبت آگهی رایگان شغلتون

یک از راه هایی که این روز ها در فضای مجازی بسیار مطرح است، تبلیغ در سایت های ثبت آگهی رایگان مانند شغلتون می باشد. سایت بانک مشاغل شغلتون یکی از سایت هایی است که می توانید به آن اتکا کنید و برندینگ کسب و کار خود را به آن بسپارید. در خانه بنشینید و با مدیریت تبلیغ و تولید محتوای بهینه شده، در سایت ثبت آگهی رایگان شغلتون تبلیغ کنید و پیشرفت و بازدهی بالا را تجربه کنید.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

امروزه یکی از راه های مهم برای تبلیغات در اینترنت و معرفی کسب و کار در بستر اینترنت ، تبلیغات در سایت های اطلاعاتی بانک مشاغل می باشد .

چرا که روند اضافه شدن افرادی که در اینترنت به عنوان کاربر جدید شناخته می شوند در حال افزایش است .همین امر باعث می شود که برای افزایش بازدهی کسب و کار ، کسب و کار را در معرض دید کاربران قرار دهید .

تبلیغات رایگان در گوگل مانند باقی موتور های جستجوگر دیگر، نیاز به بهینه سازی تبلیغ دارد. یکی از راه های بهینه سازی تبلیغ محتوای اصلی و بدون تکرار یعنی Unique : و منحصر بفرد می باشد. در نوشتن آگهی همیشه سعی کنید که روان و ساده بنویسید طوری که کار با اولین بار خواندن محتوای شما مجذوب آن شود.

تبلیغات رایگان در گوگل

تبلیغات رایگان در گوگل

تبلیغات رایگان در گوگل مانند باقی موتور های جستجوگر دیگر، نیاز به بهینه سازی تبلیغ دارد. یکی از راه های بهینه سازی تبلیغ محتوای اصلی و بدون تکرار یعنی Unique : و منحصر بفرد می باشد. در نوشتن آگهی همیشه سعی کنید که روان و ساده بنویسید طوری که کار با اولین بار خواندن محتوای شما مجذوب آن شود.

ثبت آگهی در گوگل به صورت های متفاوتی انجام می شود که یکی از این موارد درج آگهی در سایت های درج آگهی می باشد. مانند ثبت آگهی در گوگل از طریق سایت مشاغل شغلتون.

اکثر آگهی های سایت شغلتون به صورت رایگان ثبت و درج شده است اما روش های دیگری هم برای بازدید هرچه بیشتر آگهی شما وجود دارد مانند ثبت آگهی ویژه که از امکانات بسیاری برخوردار است.

برای اطلاعات بیشتر از لینک زیر استفاده کنید تا جزئیات دقیق آگهی ویژه را مطالعه فرمایید .

آگهی ویژه و حرفه ای با بازدید بالا

درج آگهی رایگان در صفحه اول گوگل

درج آگهی رایگان در صفحه اول گوگل راه های بسیاری دارد که اغلب رایگان نمی باشد مانند گوگل ادز. اما سایت هایی هم هستند که تبلیغات رایگان قرار میدهند اما اینکه به لینک اول گوگل برسند، تقریبا کار سخت یا نشدنی ای است .

زیرا هر تبلیغ در سایت نیاز به بهینه سازی لینک سازی محتوا نویسی و … می باشد که این موارد به دلیل رایگان بودن آگهی انجام نمی شود. اما در آگهی های ویژه توسط کارشناسان این زمینه تولید محتوا و تصویرسازی می شود که با افزایش بازدید همراه است.

تبلیغات رایگان کسب و کار در گوگل و اینترنت

با توجه به مواردی که گفته شد ، تبلیغات در اینترنت و معرفی کسب و کار نقش بسزایی در افزایش ورودی در کسب و کار می شود .

یکی از راه های تبلیغات در اینترنت ، تبلیغات در بانک مشاغل می باشد .

راهنمای درج آگهی رایگان در اینترنت

بعد از درج آگهی در سایت شغلتون و تایید لحظه ای آگهی در سایت ، کسب و کار به موتورهای جستجوگر مانند Google و Yahoo و Yandex و  Bing معرفی می شود.

تبلیغات رایگان مشاغل و کسب و کار در اینترنت بدون هزینه و در سریعترین زمان.

کسب و کار خود را به گوگل معرفی کنید و از بازدهی کسب و کار لذت ببرید.

لینک درج آگهی رایگان : درج آگهی رایگان

دیدگـاه (۲۳)


  1. برای ثبت آگهی رایگان در گوگل چه کاری باید انجام بدم؟ لطفا راهنمایی میکنید.

  2. بازدهی آگهی رایگان در گوگل چطور هست؟

  3. طراحی و اجرای تخصصی کناف مدرن
    ۰۹۱۲۴۲۰۲۶۸۹(بیک زاده)
    ممنون میشم از پیج ما دیدن کنید 🙏🙏🌹🌹
    knauf_design2009@

  4. آرین اسماعیلی

    سلام
    بعد از ثبت آگهی رایگان در گوگل نمایش داده میشود؟
    چه مدت زمان میبرد تا نمایش داده شود در گوگل؟

    • سلام آرین عزیز
      معمولا بین ۴ تا ۱۲ ساعت طول می کشد تا در گوگل نمایش داده شود. اما در بعضی موارد سریعتر هم نمایش داده می شود.

  5. چطور باید درج آگهی رایگان در صفحه اول گوگل انجام بدم؟ آیا درج آگهی رایگان در در صفحه اول گوگل باعث افزایش ورودی تبلیغ من میشه؟ ممنون میشم لطفا جواب بدید؟

    • سلام محسن عزیز
      برای اینکه شما بتونید در صفحه اول گوگل تبلیغات انجام بدید لازم از تا موارد زیر را در نظر داشته باشید:
      ۱. از محتوا و توضیحات کپی شده استفاده نکنید و سعی کنید توضیحات جدید بنویسید.
      ۲. توضیحات شما درباره کسب و کار باید حداقل ۳۰۰ کلمه باشد.
      ۳. سعی از تصاویر جذاب استفاده کنید.
      ۴. تصاویر هم نباید کپی از سایت های دیگر باشد.
      این مواردو رعایت کنید و هر هفته یک بار محتوای خود را بروزرسانی کنید.

  6. ثبت آگهی رایگان بهتره یا آگهی ویژه؟ کدومش بیشتر بازخورد داره؟ لطفا توضیح میدید.

    • وقت بخیر
      قطعا آگهی ویژه از امکانات بیشتری برخوردار است و باعث افزایش بازدید آگهی شما هم از طریق گوگل و هم از طریق خود سایت می شود.
      برای اطلاعات بیشتر می توانید از محتوای لینک زیر استفاده کنید.
      https://shoghletoon.com/packages/

  7. چطور میشه با این هزینه کم ثبت آگهی در صفحه اول گوگل انجام داد؟ واقعیه؟

    • روز بخیر دوست عزیز
      شما حتی به صورت رایگان هم میتونید در صفحه اول گوگل ثبت آگهی انجام بدید. فقط لازمه اصول قرار دادن محتوا در گوگل را بلد باشید. بنده در لینک زیر دقیقا توضیح دادم که باید چه کارهایی انجام بدید و رایگان در صفحه اول گوگل آگهی درج کنید.
      https://shoghletoon.com/post-free-ads-on-industrial-sites/

  8. نیک ابزار تهران

    ببخشید ثبت آگهی رایگان هم داخل گوگل نمایش داده میشود؟

  9. ببخشید! چطور داخل صفحه اول گوگل تبلیغات قرار بدیم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

  10. تبلیغ در گوگل رایگان هم انجام میدید؟ من میخوام تبلیغات رایگان در گوگل انجام بدم. لطفا راهنمایی میکنید
    ممنون

  11. یکی از بهترین سایت های ثبت آگهی رایگان همین سایت هستش.

  12. علیرضا یوسفیان

    شما بهترین سامانه ثبت آگهی هستید و واقعا خیلی راحت میشه در این سایت ثبت شغل ثبت شغل انجام داد.

  13. به همکاری بیشتر نیازدارد

بالا

فرم تماس با شما