راهنمای ثبت آگهی رایگان

راهنمای ۰ تا ۱۰۰ ثبت آگهی رایگان در اینترنت

فهرست مطالب

ما در مقاله راهنمای ۰ تا ۱۰۰ ثبت آگهی رایگان در اینترنت همراه باشید تا به کسب و کار خود رونق ببخشید . یکی از راه هایی که این روزها بسیار خواهان دارد درج و ثبت آگهی در اینترنت می باشد .

راه های زیادی برای درج آگهی در اینترنت و جود دارد که امروز یکی از بهترین راه های تبلیغات کسب و کار را به شما ارائه می کنیم.

ورود به حساب کاربری

اگر از پیش در سایت ثبت نام کرده اید از طریق لینک بالا وارد حساب کاربری خود شوید. در غیر این صورت از طریق لینک زیر در سایت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام در سایت

همچنین می توانید از سایر حساب های کاربری خود برای ثبت نام استفاده کنید .مانند: Yahoo، Yandex، Bing و … .

بعد از ثبت نام در سایت در می توانید از طریق لینک های زیر آگهی رایگان درج کنید یا با خرید تعرفه به افزایش بازدید آگهی خود کمک کنید.

در صفحه ثبت آگهی ابتدا از منوی دسته بندیها، دسته بندی کسب و کار خود را جستجو کنید و آن را انتخاب کنید.( در صورت عدم وجود کسب و کارتان در قسمت دسته بندیها می توانید از قسمت چت آنلاین در انتهای صفحه، برای کارشناسان سایت پیام بگذارید و بعد از اضافه شدن دسته بندی کسب و کار شما، مجددا امتحان کنید.) سپس دکمه بعدی را بزنید و به صفحه اطلاعات کسب و کار خود وارد شوید و تمامی موارد را پر کنید.

توجه داشته باشید که اندازه تصاویر بیشتر از ۳۰۰ کیلو بایت نباشد و در اندازه ۴۰۰ در ۴۰۰ باشد .

در این صفحه می توانید نام، شماره تماس و آدرس محل کسب و کار را روی نقشه وارد کنید . برای یافتن موقعیت دقیق محل کسب و کار خود می توانید از طول و عرض جغرافیایی در این سایت استفاده کنید .

https://www.bahesab.ir/map/geographic/

بعد از انجام تمامی موارد دکمه ارسال را بزنید و منتظر ایمیل تایید آگهی باشید. معمولا آگهی ها هر روز صبح و عصر و یک بار در شب بررسی و تایید می شود.

آیا خرید بسته باعث تبلیغات بیشتر می شود ؟

شما می توانید از منوی بسته ها ، بسته های سایت را مشاهده کنید . بسته های سایت شامل مواردی هستند که در هرچه بهتر دیده شدن کسب و کار شما در دنیای اینترنت کمک می کنند . همچنین می توانید در صورت برخورداری از محصول تصاویر بیشتری از محصولات خود را بارگذاری کنید . استفاده از برچسب های بیشتر برای لینک سازی بیشتر و یافتن دقیق تر کسب و کار شما در محل دقیق کسب و کار و بهینه شدن توضیحات شما می شود .

راهنمای خرید بسته ها از سایت

ابتدا از منوی بسته ها ، بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید .

صفحه بسته ها

در این قسمت می توانید بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید و از خدمات بسیار سایت بهره مند شوید که شامل:

  1. استفاده حداکثری از تگ ها(افزایش بازدید در گوگل)
  2. بارگذاری تصاویر بیشتر جهت جذب کاربر
  3. بهینه سازی دقیق و حرفه ای توسط سئوکاران و پشتیبانان سایت
  4. اعتبار بیشتر آگهی شما در سایت
  5. استفاده از گزینه های متنوع جهت بالا بردن و افزایش بازدید کاربران
  6. بالا بردن آگهی در لیست آگهی های اخیر سایت و بازدید بیشتر
  7. نمایش در لینک های اول در گوگل
  8. و بسیاری امکانات نامحدود دیگر…

بعد از تهیه آگهی ویژه در انتهای صفحه آگهی گزینه آگهی ویژه را بزنید و برای بالا بردن آگهی در سایت گزینه بالا بردن آگهی را هفته ای یک بار بزنید تا بازدید آگهی شما افزایش یابد. مانند تصویر زیر :

زمان تقریبی برای ثبت نام چه میزان می باشد ؟

با توجه به اینکه سایت شغلتون از طریق اکانت گوگل به صورت مستقیم ثبت نام را بدون اضافه کردن هیچ گونه مورد خاصی در سایت انجام می گیرد ، پس ثبت نام در سایت کمتر از ۳۰ثانیه صورت می گیرد . در صورت هرگونه مورد خاصی می توانید با واحد پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید .

تماس با واحد پشتیبانی

آیا آگهی به صورت رایگان قرار می گیرد ؟

تمامی مواردی که در بالا ذکر شد به صورت رایگان بوده و هیچگونه هزینه ای بابت آن دریافت نمی شود . ولی درصورت تمایل و استفاده بیشتر از منابع سایت و معرفی حرفه ای به گوگل می توانید از بسته ها استفاده کنید. همچنین می توانید تبلیغات بنری راهم برای تبلیغات در سایت و بهره برداری بیشتر استفاده فرمایید.

آیا امکان استفاده از تصاویر نیز وجود دارد ؟

در آگهی رایگان شما می توانید از دو تصویر برای تبلیغ کسب و کار خود معرفی و آپلود کنید. همچنین با تهیه بسته ، بسته به نوع بسته خریداری شده تعداد بیشتری تصویر میتوانید آپلود کنید .

شما می توانید تصاویر محصولات خود را نیز وارد کنید . آیا کسب و کارها می توانند محصول بار گذاری کنند ؟ بارگذاری محصول مشمول حساب های کاربری که اکانت ویژه خریداری کرده اند .

برای بارگذاری محصول و خرید اکانت ویژه ابتدا در زبانه تماس با ما وارد شوید و پیام بگذارید و یا از طریق تب بسته ها ، بسته و تعرفه مورد نیاز خود را تهیه کنید و اقدام به بارگذاری محصول نمایید .

تبلیغات بنری به چه صورت می باشد ؟

در ابتدای ورود سایت و مناطقی از سایت که بیشتر در معرض دید هستند بنر های تبلیغاتی قرار دارند . افزایش میزان بازدید و ورودی تماس کاربران برای کسب کار پیشنهاد می شود.

صفحه تعرفه بنر های سایت

چه تعداد تصویر می توانید برای کسب و کار خود استفاده کنید ؟

اگر اکانت خود را به صورت رایگان تهیه کنید ، شما عزیزان می توانید تعداد دو/۲ عکس را در حساب کاربری خود وارد کنید . در صورت تهیه تعرفه و بسته سایت شما می توانید تعداد بیشتری تصویر لوگو و … برای حساب کاربری خود بارگذاری کنید .

توجه داشته باشید که تصاویر به صورت مربع با حداکثر سایز ۳۰۰ کیلو باید بارگذاری گردد .

این موارد در بهینه سازی محتوا و توضیحات شما سرعت حداکثر صفحه حساب کاربری شما بسیار قابل اهمیت می باشد .

چند روز بعد از ثبت آگهی ، آگهی در سایت قرار می گیرد ؟

بعد از تایید آگهی و سئو بر روی آگهی شما جهت هرچه بهتر دیده شدن کسب و کار شما حداکثر هر آگهی بین یک/۱ ساعت تا ۱۲ ساعت زمان می برد . سپس آگهی بر روی سایت قرار می گیرد و بعد از ۲۴ تا ۷۲ ساعت در داخل Google , Yahoo , Yandex , Bing  و سایر موتورهای جستجوگر قابل نمایش است .هدف از تبلیغ مشاغل و کسب و کار ورودی و افزایش بازدهی کسب و کار می باشد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که تبلیغات را در یک نقطه نگه ندارید ! همیشه به دنبال راهی برای معرفی کسب و کار خود باشید . زیرا که بدون معرفی کسب و کارتان مسیر طولانی تری برای رسیدن به اهداف بالاتر دارید .

۴.۸/۵ - (۱۸ امتیاز)

دیدگـاه (4)


  1. این یک پست خوب و آموزنده بود و من کسب اطلاعات کردم
    فاو به چنین پست هایی دوست داشتنی است

  2. مطلب خوبی بود
    موفق باشید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا