تبلیغات رایگان کسب و کار

بهترین سایت تبلیغات کسب و کار و مشاغل ( آپدیت ۱۴۰۳ )

بهترین سایت تبلیغات کسب و کار اینترنتی و تبلیغ مشاغل در گوگل

تبلیغات رایگان کسب و کار

تبلیغات کسب و کار رایگان در اینترنت # تبلیغات اینترنتی کسب و کار

آگهی رایگان در گوگل

ثبت رایگان آگهی در گوگل و نمایش به هزاران کاربر سراسر اینترنت

عضویت سریع در سایت

عضویت سریع در سایت شغلتون از طریق اکانت گوگل با یک کلیک

تعرفه تبلیغات در گوگل

به صورت اتوماتیک بازدید خود را بیشتر کنید و بیشتر دیده شوید.

پروفایل کاربری شخصی

پروفایل شخصی خود را رایگان بسازید و تبلیغ خود را روزانه رصد کنید.

تبلیغ کسب و کار در گوگل یکی از بهترین روش های تبلیغات با بازدید بالا می باشد که می تواند شک بزرگی به کسب و کار شما وارد کند و راه توسعه کسب و کالر شما را هموار کند.

تبلیغ کسب و کار رایگان

برای درج آگهی رایگان کلیک کنید .

هر کسب و کاری نیاز به معرفی و تبلیغ مشاغل دارد که امروز در مقاله تبلیغات مشاغل و کسب و کار به راه های بهینه برای این مهم می پردازیم. امروزه سایتها و صفحه های زیادی در دنیای وب و مجازی برای تبلیغات وجود دارند. اما چطور به یک سایت تبلیغاتی برای پیشرفت در کسب و کار و درآمد زایی اکتفا کنیم؟

همانطور که می دانید، یک کسب و کار برای بقا و پیشرفت در بیزینس خود ، به مواردی زیادی برای تبلیغ و معرفی اتکا می کند. یکی از این موارد، تبلیغات رایگان مشاغل و کسب و کار در بانک مشاغل مانند بانک مشاغل شغلتون می باشد. شما به سادگی چند کلیک می توانید آگهی خود را در سایت قرار دهید و یک قدم از رقبای خود پیشی بگیرید .

نحوه درج تبلیغ در سایت مشاغل

نحوه تبلیغ کسب و کار برای جذب مشتری از روشهای خلاقانه تبلیغات رایگان کسب و کار

مهمترین خصوصیت یک سایت تبلیغات ،نحوه نمایش آگهی و رتبه آگهی در گوگل است. بسیاری از مواردی که باعث می شود تا آگهی در گوگل بیشتر نمایش داده شود ، توجه به محتوای آگهی می باشد . به این معنی که تصاویر و نوشته ای که برای تبلیغ یک آگهی انتخاب می شود باید خاص و منحصر بفرد باشد …

یکی از بسیار روش هایی که این روزها برای انتخاب یک سایت برای تبلیغات استفاده می شود ، سایت گوگل ترند می باشد . با استفاده از این سایت میتوانید به راحتی با نوشتن کلمه کلیدی مورد نظر خود و چک کردن و یافتن کلمه مورد نظر و در نهایت جستجوی آن در گوگل ، یک سایت با قدرت دامنه بالا پیدا کنید که برای تبلیغات بسیار موثر می باشد .

تبلیغات رایگان کسب و کار

تبلیغات کسب و کار این روزها در گوگل حرف اول را میزند؛ تقریبا ۷۰% سایت هایی که در گوگل مشاهده می کنید قصد دارند تا محصول یا خدماتی را ارائه کنند، بسیاری از کسب و کار ها هستند که سایتی برای کسب مشاغل خود ندارند و این مهم را در سایت های تبلیغات رایگان کسب و کار انجام می دهند.

معمولا ابتدا تبلیغات رایگان را امتحان می کنند و درصورتی که بازدهی خوبی داشته باشد تعرفه تبلیغاتی تهیه می کنند.

معمولا تبلیغ کسب و کار رایگان انجام می شود اما با محدودیت های بسیار. ما در سایت شغلتون سعی کرده ایم تا این محدودیت ها را به حداقل برسانیم و تبلیغ کسب و کار اینترنتی را ترویج دهیم تا به یک بانک اطلاعات مشاغل کامل از کسب و کارهای ایرانی تبدیل شویم.

سایت تبلیغات رایگان

تبلیغات یک روش موثر برای فروش؛ بسیاری معتقدند که تبلیغات ریشه کسب و کار را در جامعه محکم می کند. اما چه نوع تبلیغاتی برای کسب و کار شما مناسب است؟ آیا سایت تبلیغات رایگان به برندینگ کسب و کار و فروش کمک می کند؟

روزانه سوال های بسیاری درباره تبلیغات از ما پرسیده می شود، سوال هایی که جواب همه آنها یکی است.

شغلتون، یک سایت تبلیغات رایگان است و شما چیزی را از دست نمی دهید. کافیست کسب و کار خود را در سایت ثبت کنید و منتظر بمانید تا گوگل آگهی تبلیغاتی شما را رتبه بندی کند(بین ۳ ساعت تا ۱۰ ساعت). سپس برای تبلیغات خود تولید محتوای ویدیویی انجام دهید و در تبلیغ خود قرار دهید و توضیحات قابل قبولی را به کاربرانی که آگهی شما را مشاهده می کنند ارائه کنید. از تصاویر جذاب استفاده کنید و سعی کنید با کاربر روراست باشید.

تمام! همین موارد کافیست تا استارت بزرگ تبلیغات شما خورده شود.  

فرم تماس با شما

تبلیغات مشاغل به صورت ویژه

در سایت شغلتون، تبلیغات به چند صورت انجام می شود که یکی از این موارد تبلیغات ویژه مشاغل می باشد. در تبلیغات ویژه چند خصوصیت وجود دارد؛ برای مثال می توانید از تصاویر بیشتری استفاده کنید و آگهی خود را دقیق تر به نمایش بگذارید.

  1. می توانید از لینک ویدیو آپارات و … استفاده کنید.
  2. می توانید آدرس سایت خود را در محتوای تبلیغ خود قرار دهید و امتیاز مثبت از سمت گوگل برای سایت خود دریافت کنید(بک لینک).
  3. می توانید آگهی ویژه قرار دهید و هر روز آگهی خود را به سطر اول آگهی ها در سایت انتقال دهید.(جهت بازدید بیشتر)
  4. همچنین در پشتیبانی سایت آگهی و تبلیغ شما را برای گوگل بهینه می کنند تا در گوگل بهتر و بیشتر نمایش داده شود و این موضوع باعث افزایش ورودی و بازدید کننده به کسب و کار شما می شود.

پکیج سئو نامحدود بدون تمدید

۹۹۹,۰۰۰تومان۱,۲۰۰,۰۰۰تومان
حراج
  • اعتبار: ۱۸۲۵ روز
  • آگهی: نامحدود
  • آگهی های ویژه: نامحدود
  • ارتقاء آگهی : نامحدود
  • تعداد تصاویر: نامحدود
  • پیشنهاد را مجاز کنید: نامحدود
  • لینک ویدیو : بلی
  • مجاز به برچسب ها : بلی
افزودن به سبد خرید

تبلیغ مشاغل خانگی

یکی از پرطرفدارترین نوع تبلیغات، تبلیغ مشاغل خانگی می باشد. در تبلیغ مشاغل خانگی باید چند نکته مهم رعایت شود. مانند:
  1. استفاده درست از کلماتی که در گوگل جستجو میشوند.(مثال: عنوان تبلیغ مشاغل خانگی: فرش دستبافت: خرید و قیمت انواع فرش دستبافت خانگی)
  2. متن تبلیغ مشاغل خانگی باید خالص و با جزئیات کامل باشد.
  3. استفاده از تصاویر منحصر به فرد از کسب و کار خانگی
  4. سعی کنید از محتوای متنی و توضیحاتی که در نوشتن تبلیغ خود استفاده می کنید، قبلا در سایت دیگری ننوشته باشید و همچنین در سایت های دیگر نیز استفاده نکنید.(از محتوای دیگر سایت ها کپی نکنید!)
  5. تصاویری که انتخاب می کنید سعی کنید از تمامی زوایا کسب و کارتان را به نمایش بگذارد.
  6. تمامی اطلاعات تماس و آدرس را به درستی وارد کنید.
  7. لینک اینستاگرام و تلگرام و دیگر سوشیال مدیاها را در آگهی خود قرار دهید.
  8. لینک تبلیغ مشاغل خانگی خود را در اینستاگرام و تلگرام و … قرار دهید. با اینکار به تبلیغ خود امتیاز میدهید که برای گوگل بسیار مهم است و در نمایش تبلیغ در نتایج خود بیشتر دقت می کند.
فقط با همین موارد می توانید تبلیغ خود را برای گوگل بهینه کنید و در افزایش بازدید کسب و کار خود کمک کنید.

تبلیغات مشاغل خانگی

جهت تبلیغ رایگان مشاغل خانگی از گزینه های زیر استفاده کنید. در صورتی که به مشکل برخوردید می توانید از طریق فرم زیر با ما در ارتباط بگذارید یا از طریق شماره واتساپ ۰۹۳۳۸۲۲۴۴۱۴ با ما در ارتباط باشید.

سایت های تبلیغات رایگان مثل دیوار

  • سایت شیپور
  • سایت دیوار
  • سایت کتب
  • سایت گوگل آگهی
  • سایت کسب و کار
  • سایت تبلیغ ۹۸
  • سایت موج آگهی
  • سایت بیزی تاپ
  • سایت نیازما
  • و …
تبلیغات رایگان کسب و کار | سایت تبلیغ کار
طراحی سایت
طراحی سایت در کرج
بالا