• باز سازی ظروف تفلون
  • باز سازی ظروف تفلون

باز سازی ظروف تفلون

تهران جاجرود
قیمت : 2,500تومان
نوع : آگهی تبلیغاتی
تاریخ : شهریور ۷, ۱۴۰۰
وضعیت : کسب و کار اینترنتی
ضمانت : بله
موقعیت : تهران جاجرود

توضیحات

بازسازی ظروف تفلون ، بازسازی ظروف چدن، بازسازی ظروف سرامیک ، بازسازی ظروف گرانیت

پرسشی که همواره مطرح میشود اینست که آیا ظروف خود را تعمیر و بازسازی نماییم یا خیر ؟ این کار برای سلامتی مفید است یا مضر؟

در اینجا به این سوالات پاسخ داده شده است:

بطور کلی در استفاده از ظروف تفلون، ظروف چدن ، ظروف سرامیک و ظروف گرانیت ، کیفیت پوشش داخل ظروف اهمیت بالایی در کارایی ظرف و سلامت خانواده دارد. بدلیل وجود برخی محصولات و ظروف بی کیفیت در بازار ، در مواقعی در مدت کوتاهی پس از مصرف ظروف نو ، مشاهد میکنید که پوشش تفلون ، پوسته پوسته میشود و یا پوشش سرامیک ، خواص نچسب لازم را ندارد. در این موارد استفاده از ظروف به هیچ عنوان توصیه نمی شود. زیرا هنگامی که پوشش از ناحیه ای دچار خراش و یا پوسته شدن نماید ،آن پوشش دچار آسیب شده و دیگر استحکام و پیوستگی لازم را ندارد. بدترین کار استفاده از این ظروف است. بدلیل اینکه در حین پخت و پز و استفاده از این ظروف دارای خراش ، به مرور پوشش تفلون آن را مصرف میکنیم . پوشش های تفلون و سرامیک و گرانیت به خودی خود ضرری ندارند ، آنچه برای سلامتی مضر است استفاده از ظرفی است که پوشش آن فرسوده و یا دچار خراش شده است که در اثر استفاده مجدد ، بقیه نقاط پوشش از ظرف جدا شده و وارد غذا می گردند. پس اولین نکته مهم ، دقت در نگهداری ظروف (استفاده از قاشق چوبی) است و در صورتی که پوشش تفلون و .. ظرف دچار خراش هر چند کوچک شد ، عدم استفاده از آن است.

اکنون راه حل چیست؟ آیا میتوان این ظروف را بازسازی نمود. پاسخ مثبت است . زیرا فرایند اجرا کاملا مشابه با تولید ظروف تفلون نو بوده و لذا کاملا بهداشتی است. مهم اینست که در بازسازی ظروف تفلون ، ظروف چدن و …. مراحل زیر بطور کامل اجرا گردد و از مواد اولیه تفلون استاندارد استفاده گردد.

مراحل اجرا:

۱- از بین بردن پوشش تفلون فرسوده داخل ظروف و رنگ بیرون ظروف

۲- اجرای پوشش تفلون دولایه

۳-اجرای رنگ بیرون ظرف

در مجموع تعمیر ظروف تفلون (بازسازی ظروف تفلون) ، بازسازی ظروف سرامیک ، بازسازی ظروف چدن اساسا مشکلی ندارد زیرا در فرایند آن پوشش قبلی به هیچ وجه قابل ترمیم نیست . لازم است در طول پروسه بازسازی ، پوشش قبلی کاملا از بین برود و به سطح خام فلز رسید. از این مرحله کار به بعد کل فرایند انجام پوشش دهی مجدد تفلون و گرانیت دقیقا مشابه فرایند تولید ظروف نو است و به هیچ وجه برای سلامتی مضر نیست.

درمجموع بجای استفاده از ظروف مستعمل تفلون و با پوشش خراش دیده که تهدیدی جدی برای سلامتی است ، بازسازی مجدد ظروف تفلون ، ظروف سرامیک و گرانیت با استفاده از مواد اولیه استاندارد پوشش تفلون ، سرامیک و پوشش گرانیت بسیار مفیدتر برای سلامتی و اقتصاد خانواده است .

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

موقعیت

تهران جاجرود
نوشتن دیدگاه

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات مهم
  1.  از معاملات نقدی اجتناب کنید. 
  2. لطفا در هنگام تماس با دارنده آگهی ، نحوه آشنایی را بیان کنید.
  3. برای ثبت آگهی رایگان از لینک زیر استفاده کنید.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

سایت شغلتون هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد . لطفا در کسب اعتبار آگهی دقت فرمایید.

دیجی رکسل
بالا