• تولید کننده لوازم دکوراتیو و اکسسوری های منزل
  • تولید کننده لوازم دکوراتیو و اکسسوری های منزل
  • تولید کننده لوازم دکوراتیو و اکسسوری های منزل

تولید کننده لوازم دکوراتیو و اکسسوری های منزل

البرز- کرج- جاده ماهدشت- رو به روی آب و خاک

قیمت در تماس

قیمت : قیمت در تماس
نوع : آگهی تبلیغاتی
تاریخ : تیر ۲۶, ۱۴۰۱
وضعیت : فروشگاهی
ضمانت : خیر
نام شرکت یا سازمان : زد دیزاین
شماره تماس : 09338224414
موقعیت : البرز- کرج- جاده ماهدشت- رو به روی آب و خاک

توضیحات

فروشگاه اینترنتی اکسسوری منزل

یکی از بزرگترین و قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی اکسسوری منزل، فروشگاه اینترنتی زد دیزاین می باشد . ما با علاقه و پشتکار بسیار این تیم حرفه ای را کنار هم جمع کرده ایم و با ظرافت بالا محصولاتی را به شما ارائه می کنیم که نمونه آن را در هیچ کجا ندیده باشید. همچنین قیمت اکسسوری منزل در فروشگاه اینترنتی ما را با رقبای ما مقایسه کنید و در نهایت با کیفیت بالا درب منزل دریافت کنید.

تولیدی اکسسوری منزل به سبک روستیک

تولیدی لوازم اکسسوری منزل به سبک روستیک. از ما ایده بگیرید و درب منزل همراه با یک نصاب حرفه ای تحویل بگیرید. اکسسوری دکوراتیو منزل امروزه بسیار در خانه خانه ایرانی مشاهده می شود. اگر تمایل به این دارید که منزل شما از نظر دکوراسیون داخلی خاص و بی نظیر بنظر برسد، حتما با ما تماس بگیرید. ما به شما در زمان مشاوره بهترین قیمت را ارائه می کنیم و سعی خود را بر این قرار می دهیم تا در تولیدی اکسسوری منزل شما به سبک روستیک بهترین دکوراسیون را برای منزل شما به ارمغان بیاوریم.

تولید اکسسوری و دکوراتیو منزل

کارگاه تولید اکسسوری ما در کرج از بزرگترین کارگاه های تولید اکسسوری منزل در استان البرز می باشد و با بهترین برندها و خاص ترین ایده ها همیشه در فهرست اول ملزومات دکوراسیون خانگی می باشد. جهت بر قراری تماس با ما می توانید از شماره تماس مشاوره زیر استفاده کنید و طرح های خود را برای ما ارسال کنید و درب منزل دریافت کنید.

شماره تماس جهت برقراری ارتباط با ما: ۰۹۳۳۸۲۲۴۴۱۴

اکسسوری دکوراتیو

قیمت اکسسوری دکوراتیو منزل می تواند بسته به نوع چوب یا فلزات به کار رفته در محصولات متفاوت باشد. امروزه اکسسوری دکوراتیو در دکوراسیون خانه های شیک و مدرن بسیار به کار میرود. اما سبک های مختلفی در این دکوراسیون وجود دارد که از بهترین آنها دکوراسیون روستیک است. تیم طراحی دکوراسیون داخلی ما با توجه با سابقه کاری بالایی که دارند این محصولات را به دلخواه شما تولید و درب منزل شما ارائه می کنند.

تخصص ما در دکوراتیو منزل

دکوراتیو منزل یک نوع از انواع مختلف دکوراسیون می باشد که ظاهر منزل یا محل کار شما را بسیار شیک نمایان می کند. ما در زمینه دکوراتیو منزل در موارد زیر فعالیت می کنیم. در صورت تمایل به مشاوره و سفارش کالا از طریق واتس اپ و شماره تماس های درج شده در ابتدای آگهی با ما در تماس باشید.

جدیدترین لوازم دکوری منزل

اکسسوری منزل در کرج

طره و ایده دیزاین و دکوراسیون خود را برای ما از طریق واتس اپ ارسال کنید و ما بهترین و شیک ترین اکسسوری منزل در کرج را برای شما ارسال می کنیم.

اکسسوری منزل مشهد

گستردگی و وجود نمایندگی های ما در تمامی نقاط کشور باعث شده است تا ما در تمامی استان های ایران خدمات مان را ارائه کنیم. همچنین برای تهیه اکسسوری منزل در مشهد می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید و ایده های خود را به ما ارائه کنید و در سریعترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

اکسسوری منزل اصفهان

یکی از استان هایی که در زمینه اکسسوری منزل بسیار پیشرفت داشته است، استان اصفهان می باشد. برای تهیه اکسسوری منزل در اصفهان فقط لازم است تا از طریق واتس اپ یا شماره تماس ۰۹۳۳۸۲۲۴۴۱۴ با ما در تماس باشید . ما بهترین مشاوره را در اختیار هموطنان مهمان نواز اصفهانی خود قرار می دهیم تا خاص ترین و بهترین دیزاین را در دکوراسیون منزل خود داشته باشید.

مشاوره خرید اکسسوری خانه

فرم زیر را پر کنید؛ ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس می گیریم و بهترین مشاوره دکوراسیون و اکسسوری را در اختیار شما قرار می دهیم.

موقعیت

البرز- کرج- جاده ماهدشت- رو به روی آب و خاک

- امتیاز و نظرات (5.0)

  • تیر ۲۵, ۱۴۰۱

من برای اکسسوری دکوراتیو منزل خدمتتون اومدم و کلی برای دکوراسیون داخل منزل و محل کارم از شما کالا بردم. همه چیز عالیه فقط یکم دور هستید که البته اونم با ماشین تمامی اکسسوری های منزل برای بنده ارسال کردید. من خیلی از شما راضی هستم. همینطور ادامه بدید.👍👌

  • تیر ۲۵, ۱۴۰۱ مدیر سایت می گوید :
  • با تشکر از شما ارشیای عزیز. قدردان اعتماد شما هستیم ❤

نوشتن دیدگاه
عکس پروفایل
مهدی خانی
فروشنده

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات مهم
  1.  از معاملات نقدی اجتناب کنید. 
  2. لطفا در هنگام تماس با دارنده آگهی ، نحوه آشنایی را بیان کنید.
  3. برای ثبت آگهی رایگان از لینک زیر استفاده کنید.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

سایت شغلتون هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد . لطفا در کسب اعتبار آگهی دقت فرمایید.

دیجی رکسل
بالا

فرم تماس با شما