• رنگ صنعتی-رنگ فوری-رنگ روغنی-رنگ ترکیبی-رنگ اپوکسی-رنگ پلی اورتان-روشان فام

رنگ صنعتی-رنگ فوری-رنگ روغنی-رنگ ترکیبی-رنگ اپوکسی-رنگ پلی اورتان-روشان فام

مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز 1، صنعت 9 و 11

قیمت در تماس

قیمت : قیمت در تماس
نوع : آگهی تبلیغاتی
تاریخ : اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۰
وضعیت : مشاغل آزاد
ضمانت : بله
موقعیت : مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز 1، صنعت 9 و 11

توضیحات

تماس با ما

کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز ۱، صنعت ۹ و ۱۱

دفتر مرکزی: مشهد، بلوار هفت تیر، برج آرمیتاژ، واحد ۸۰۶

۰۵۱-۴۶۱۳۹۲۰۰-۳

موبایل: ۰۹۱۵۳۱۱۹۲۰۷

ایمیل: info@rawshan.com

تلفن: ۰۵۱۴۶۱۳۹۲۰۰

رنگ صنعتی چیست؟

رنگ‌ های صنعتی مایع می‌باشند و زیرسازی در این رنگ بسیار مهم است.برای محیط‌های صنعتی و محافظت محصولات صنعتی از رنگ‌های صنعتی استفاده می‌شود. ویژگی رنگ صنعتی با توجه به پایه رزین و نوع رنگ دانه و مواد افزودنی آن‌ها متفاوت می‌باشند و هرچه به لایه های زیری مثل پوشش اصلی و آستری نزدیک شویم تنوع بیشتر می‌شود.

به دلیل ثبات رنگ‌های صنعتی و ماندگاری خوب قیمت بالایی دارند که در مدت زمان‌های طولانی تغییر رنگ نمی‌دهند و دارای مزیت‌های قابل توجهی مانند چسبندگی قوی، استقامت بالا، مقاومت در برابر حلال و عامل خورنده می‌باشد.

کاربرد رنگ های صنعتی

رنگ‌های صنعتی برای مراقبت و محافظت از وسایل و سطوح مختلف در مقابل عوامل مخرب که در محیط وجود دارد مانند شرایط آب و هوایی، رطوبت، تماس با آب، آتش سوزی و اصطحکاک به کار می‌رود و همچنین برای جلوگیری از سایش در اتصالات و لوله‌های آهنی حاوی گاز، آب، فاضلاب و غیره که به پوشش نچسب نیاز دارد استفاده می‌شود.

تفاوت رنگ صنعتی با رنگ ساختمانی

رنگ‌های صنعتی در محیط‌های صنعتی مثل کارخانه و پالایشگاه‌ها و غیره برای محافظت از وسایل و تجهیزات صنعتی در برابر رطوبت، تماس مداوم با آب، آتش سوزی، سایش مداوم و پوشش‌ کف کاربرد دارد. رنگ‌های ساختمانی، همان طور که از نام رنگ‌های ساختمانی مشخص است این رنگ برای منازل و محیط‌های مسکونی استفاده می شود و کاربرد رنگ ساختمانی در درجه ی اول برای زیبایی و در درجه دوم برای محافظت از دیوارها کاربرد دارد.

شرکت روشان فام تولید کننده ی رنگ های صنعتی، ترافیکی، ساختمانی و انواع تینر فعالیت خود را در سال ۱۳۸۲ با تمرکز بر تولید پوشش های صنعتی تخصصی با کیفیت بالاتر از سطح موجود در بازار شروع نمود که در آن زمان تعداد بسیار معدودی از تولید کنندگان توانایی فرموله کردن این نوع پوشش ها را داشتند. با تکیه بر سعی و تلاش بی وقفه مدیران و تیم آزمایشگاهی مجرب و پرسنل آموزش دیده و تحقیق و توسعه فراوان در رابطه با انواع مواد اولیه موجود در بازار و ابتکار فرمول های به روز و مدرن، این شرکت در مدت زمان کوتاهی موفق شد سهم قابل توجهی از بازار داخلی را بدست آورد که توجه بسیاری از صنعت گران به نام را جلب نمود.

همزمان با فعالیت بی وقفه در تولید و بازرگانی داخلی، این شرکت اولین محموله ی صادراتی خود را در سال ۱۳۸۶ با تمرکز بر تولید رنگ های ساختمانی با پوشش بالاتر و کیفیت ماندگار تر نسبت به محصولات موجود در بازار های آسیای میانه عرضه نمود که در مدتی کوتاه توجه بازرگانان منطقه را به خود جلب کرد و این شرکت با برند های متعدد طی سالیان به یکی از عرضه کنندگان اصلی این نوع پوشش ها در بازار آسیای میانه تبدیل شد.

به موازات توسعه ی بازار های صادراتی و پوشش های صنعتی در داخل کشور، این شرکت خط تولید پوشش های ترافیکی خود را نیز با موفقیت راه اندازی نمود. با تکیه بر سال ها تجربه و اعتبار در بازرگانی و تولید شرکت روشان فام به سرعت به یکی از اصلیترین پیمانکاران پروژه های دولتی در امور احداث و رنگامیزی جاده ها و راه ها با بیش از ۳۰۰۰ کیلوکتر در سال تبدیل شد و موفق به اخذ رتبه ی “C” در وزارت راه و شهرسازی ایران گردید.

در سال ۱۳۹۷ با توجه به نیاز بازارهای صادراتی مبنی بر توسعه ی محصولات، این شرکت تصمیم بر راه اندازی دپارتمان و خط تولید انواع تینر با هدف تکمیل دایره ی محصولات صادراتی نمود. تولید تینر در حجم بالا و گسترده با توجه به نیاز بسیار زیاد در بازارهای کشور های همسایه در حین حفظ کیفیت از اهداف اصلی این دپارتمان از زمان شروع تا امروز بوده و خواهد بود.

امروز مدیران شرکت روشان فام چشم انداز بسیار واضحی از آینده ی این شرکت دارند. بیشترین سعی و تلاش این مجموعه تولید محصولات در بالاترین کیفیت ممکن، با به روزترین فرمول ها و مواد اولیه و همچنین جذب نیروهای مجرب و پر تلاش در راستای توسعه ی بازار های صادراتی، ورود به بازار کشور های جدید و تداوم حضور در بازار های فعلی داخلی به منظور حفظ اطمینان و اعتماد هرچه بیشتر مصرف کنندگان محصولات این شرکت میباشد.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

موقعیت

مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز 1، صنعت 9 و 11
نوشتن دیدگاه
عکس پروفایل
سئو
Dealer

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات مهم
  1.  از معاملات نقدی اجتناب کنید. 
  2. لطفا در هنگام تماس با دارنده آگهی ، نحوه آشنایی را بیان کنید.
  3. برای ثبت آگهی رایگان از لینک زیر استفاده کنید.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

سایت شغلتون هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد . لطفا در کسب اعتبار آگهی دقت فرمایید.

دیجی رکسل
بالا