• فروش لایسنس‌های اصلی مایکروسافت با تحویل آنی

فروش لایسنس‌های اصلی مایکروسافت با تحویل آنی

تهران - پایین تر از میدان فلسطین - ساختمان پزشکان - طبقه سوم - واحد 19

1تومان (قابل توافق)

قیمت : 1تومان (قابل توافق)
نوع : آگهی تبلیغاتی
تاریخ : شهریور ۲۸, ۱۴۰۰
وضعیت : فروشگاهی
ضمانت : خیر
موقعیت : تهران - پایین تر از میدان فلسطین - ساختمان پزشکان - طبقه سوم - واحد 19

توضیحات

شرکت بین المللی و مرکز تحقیقات IT Researches

یک کمپانی فعال در فناوری اطلاعات و تحقیقات علوم کامپیوتر مستقر در انگلستان است که با شعبه های متعدد در کشور های مختلف پهنای وسیعی از خدمات تجاری و علمی را بر پایه هوش مصنوعـی به شرکـتها و سازمانـها در سراسر جـهان ارائه می نماید.

شرکت رایان نت نمایندگی رسمی IT Researches و همکار تجاری مایکروسافت در راستای وظایف اجتماعی و فرهنگی خود به صورت مستمر و در قالب کمک های نقدی بیش از ۳۰ درصد سود خالص خود را به مراکز معتبر خیریه کشور در قالب حمایت از ایتام و خانواده های نیازمند شناسایی شده اهدا می نماید.

تا کنون بیش از ۱۵۰ نفر از خانواد ها و ایتام نیازمند شهرستان های دور افتاده با همکاری مراکز معتبر شامل کمیته امداد، بهزیستی، انجمن صرع و خیریه امام هادی (ع) شناسایی و تحت پوشش رسمی این شرکت قرار گرفته اند.

مجموع مبلغ کمک های رسمی این شرکت در طی ۳ ماهه اخیر (شهریور ۹۶ الی آبان ۹۶) بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال، معادل چهل میلیون تومان می باشد.

تعدادی از مدارک، اسناد و نامه های مربوط به این دست از کمک های انسان دوستانه در صفحه فعالیت های اجتماعی و خیریه در وبسایت اصلی مجموعه (در این بخش) قابل مشاهده می باشد.

این شرکت در طی برنامه ای قصد دارد با تغییر ساختار بیزینس پلان خود در طی سال مالی ۹۶ اقدام به اهدای ۵۰ درصد درآمد سالیانه در راستای طرح های اشتغال زایی و توانمند سازی خانواده های نیازمند در مناطق دورافتاده و شهرستان های محروم کشور نماید.

 تیم ما ترکیبی از نخبگان، اعضای پر تلاش و متخصص است که تجربیات و سوابق ثبت شده وسیعی دارند. این شرکت مجهز به متخصصان عالی تمام‌ وقت می ‌باشد تا هر پروژه ‌ای را به عنوان یک چالش در دست بگیرند و برای موفقیت در آن به سختی تلاش کنند. ما منبعی از بهترین متخصصان هوش مصنوعی را داریم که برترین راه حل ها، محصولات و نرم ‌افزارها را متناسب با نیاز مشتری تولید میکنند.

صفحه اصلی

مایکروسافت لایسنس- ویندوز اورجینال- لایسنس ویندوز ۱۰ – لایسنس ویندوز اورجینال-خرید ویندوز اورجینال-خرید لایسنس ویندوز-ویندوز ۱۰ اورجینال-آفیس اورجینال-لایسنس آفیس اورجینال-فروش ویندوز اورجینال-خرید اینترنتی ویندوز ۱۰-خرید لایسنس ویندوز ۸.۱-قیمت ویندوز اورجینال-خرید ویندوز ۱۰نسخه اصلی-خرید ویندوز ۱۰ Orginal-خرید آفیس ۲۰۱۶ اورجینال-لایسنس آفیس ۲۰۱۶ Original-خرید اینترنتی لایسنس ویندوز -قیمت لایسنس ویندوز-لایسنس مایکروسافت ۳۶۵-فعالسازی ویندوز ۱۰-سریال فعالسازی ویندوز-فعالسازی آفیس ۳۶۵-خرید آفیس ۲۰۱۶-لایسنس ویندوز سرور ۲۰۱۲-ویندوز سرور اورجینال-خرید ویندوز سرور ۲۰۱۶-آفیس ۳۶۵ اورجینال-خرید لایسنس ویندوز سرور-خرید ویندوز سرور ۲۰۱۶ اورجینال-لایسنس مایکروسافت-لایسنس اورجینال مایکروسافت-خرید ویندوز ۷ اورجینال-خرید لایسنس ویندوز ۷-آفیس ۲۰۱۹ اورجینال-لایسنس ویندوز سرور ۲۰۱۹-ویندوز سرور ۲۰۱۹ اورجینال-لایسنس آفیس ۲۰۱۹-خرید آفیس مک ۲۰۱۹ اورجینال-خرید آفیس ۲۰۱۹ اصلی-لایسنس ویندوز ۱۰ پرو-خرید ویندوز ۱۰ پرو اورجینال-نمایندگی رسمی مایکروسافت-لایسنس اورجینال پروجکت-لایسنس ویزیو اورجینال – خرید آفیس ۳۶۵

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

موقعیت

تهران - پایین تر از میدان فلسطین - ساختمان پزشکان - طبقه سوم - واحد 19
نوشتن دیدگاه

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات مهم
  1.  از معاملات نقدی اجتناب کنید. 
  2. لطفا در هنگام تماس با دارنده آگهی ، نحوه آشنایی را بیان کنید.
  3. برای ثبت آگهی رایگان از لینک زیر استفاده کنید.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

سایت شغلتون هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد . لطفا در کسب اعتبار آگهی دقت فرمایید.

دیجی رکسل
بالا