• فروش ویژه عسل گون ۱۰۰% اصل و طبیعی با ساکاروز ۰.۵%
  • فروش ویژه عسل گون ۱۰۰% اصل و طبیعی با ساکاروز ۰.۵%

فروش ویژه عسل گون ۱۰۰% اصل و طبیعی با ساکاروز ۰.۵%

تهران، خیابان چهلستون، خیابان فتحی شقاقی، پلاک ۴۳، واحد ۳
قیمت : 245,000تومان
نوع : خرید و فروش
تاریخ : شهریور ۲۹, ۱۴۰۰
وضعیت : فروشگاهی
ضمانت : بله
موقعیت : تهران، خیابان چهلستون، خیابان فتحی شقاقی، پلاک ۴۳، واحد ۳

توضیحات

عسل گون عسلی است که برای تولید آن، زنبوردار در فصل تابستان که فصل گون است، کندوها را در مکانی قرار می‌دهد که گون فراوان باشد. از آن جایی که زنبورها برای تولید این عسل، بیش‌تر ازاین گیاه تغذیه می‌کنند، طعم و عطر عسل تولیدی، بسیار مشابه گیاه گون می‌شود. به همین دلیل به این عسل، عسل گون می‌گویند. این عسل طعم و عطر خاص و دل‌چسب و شیرینی ملایمی دارد؛ به دلیل این عطر و طعم عالی خیلی‌ها این عسل را دوست دارند.

فروشگاه ما درکام، یک فروشگاه آنلاین مواد غذایی سالم و طبیعی است. ما در درکام بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را از سراسر ایران پیدا کرده و بعد از آزمایش و اطمینان از کیفیت این محصولات، آن‌ها را به شما عرضه می‌کنیم.

ما عسل گون درکام را از یک زنبوردار مطمئن و متعهد از شهرستان گاماسیاب تهیه کرده‌ایم. این عسل طبیعی و حرارت‌ندیده (خام) است. از آن جایی که تنها راه تشخیص طبیعی و خام بودن عسل، آزمایش عسل است، ما در درکام تمامی عسل‌ها را در یکی از معتبرترین آزمایشگاه‌های عسل تهران، آزمایش می‌کنیم. در یک عسل طبیعی هر چه میزان ساکاروز کمتر و میزان پرولین بیشتر باشد، آن عسل بهتر و مرغوب‌تر است. ساکاروز عسل گون ۰.۵% و پرولین آن ۸۲۹ می‌باشد که این اعداد نشان دهنده خام و طبیعی بودن این عسل هستند.

از آنجایی که کمتر عسلی با این خصوصیات پیدا می‌شود، به شما توصیه می‌کنیم که حتما این عسل را تهیه کنید و از خواص و طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید. به دلیل پرطرفدار بودن عسل گون، معمولا موجودی این عسل زود تمام می‌شود پس اگر این عسل را می‌خواهید، فرصت را از دست ندهید و هر چه سریع‌تر برای خرید آن اقدام نمایید.

برای خرید عسل گون اصل و مشاهده جزئیات بیشتر در مورد این عسل، می‌توانید به سایت درکام به آدرس dorkam.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن موجود در آگهی تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

موقعیت

تهران، خیابان چهلستون، خیابان فتحی شقاقی، پلاک ۴۳، واحد ۳
نوشتن دیدگاه

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات مهم
  1.  از معاملات نقدی اجتناب کنید. 
  2. لطفا در هنگام تماس با دارنده آگهی ، نحوه آشنایی را بیان کنید.
  3. برای ثبت آگهی رایگان از لینک زیر استفاده کنید.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

سایت شغلتون هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد . لطفا در کسب اعتبار آگهی دقت فرمایید.

دیجی رکسل
بالا