• بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال + ویدیو
  • بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال + ویدیو

بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال + ویدیو

البرز - چهار راه طالقانی

5تومان (حراج)

قیمت : 5تومان (حراج)
نوع : آگهی تبلیغاتی
تاریخ : شهریور ۱۲, ۱۴۰۱
وضعیت : آموزشی
ضمانت : بله
آدرس وب سایت : DrSadeghinia.com
شماره تماس : 09338224414
موقعیت : البرز - چهار راه طالقانی

توضیحات

دوره آموزش گام به گام ارز دیجیتال

در این دوره امورش گام به گام ارز دیجیتال قرار است به شما بگوییم که چطور و از چه مسیری وارد ارز دیجیتال شوید و تبدیل به یک تریدر (Trader) واقعی شوید. این دوره مخصوص اشخاصی است که می خواهند ارز دیجیتال را تخصصی آموزش ببیند و وارد بازار ارز دیجیتال شوند.

همچنین دوره ارز دیجیتال دکتر صادقی نیا از ابتدای تحلیل فاندامنتال آموزش میدهد و در نهایت به شما می آموزد که چگونه تحلیل تکنیکال را انجام دهید و سرمایه خود را چگونه مدیریت کنید، در آخر نیز روانشناسی معامله آموزش داده می شود و نمونه هایی از تمامی موارد را به صورت ریز بیان می کند.

 

بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال

سایت آکادمی دکتر صادقی نیا که سالهاست در زمینه ارز دیجیتال و اقتصاد کشور فعالیت می کند و همچنین اخبار های جدید به همراه سیگنال های ارز دیجیتال قرار می دهد؛ یکی از بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال تبدیل شده است.

آدرس سایت: WWW.DrSadeghiNia.COM

بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال + ویدیو

بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال

ارز دیجیتال چیست؟ صفر تا صد آموزش ارز دیجیتال

آینده برای افراد است که با تمام وجود برای آینده خود تلاش می کنند و ما بسیار خوشحال هستیم که شما برای ورود به بازار رمز ارز قصد دارید در بهترین دوره آموزش ارز های دیجیتال شرکت کنید. در واقع شما از همین ابتدا می توانید درآمد دلاری را لمس کنید زیرا زمانی که شما در دوره آموزش ارز دیجیتال از پایه شرکت می کنید مطمئنا می توانید به سطح عالی برسید. در این پست تمامی مباحثی که شما برای ورود به بازار ارز ها دیجیتال نیاز دارید آموزش داده شده است. در واقع این دوره، دوره صفر تا صد ارز های دیجیتال می باشد در نتیجه شما بدون نیاز به پیش نیاز به سادگی می توانید با شرکت در دوره صفر تا صد ارزهای دیجیتال و گذراندن دوره های آموزش rsi ارز دیجیتال ، آموزش trade ارز دیجیتال ، آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی بایننس و بسیاری از مباحث دیگر را آموزش ببینید و به یک معامله گر حرفه ای تبدیل شوید.

در بازار ارز ها دیجیتال باید دارای انرژی بالایی باشید زیرا اگر دید منفی نسبت به بازار داشته باشید مطمئنا با متضرر خواهید شد. در نتیجه بهترین اتفاق برای شما این است که با به دست آوردن اطلاعات کافی نسبت بازار ارز های دیجیتال و ایمان داشتن به علم خود به معامله و خرید و فروش رمز ارز بپردازید. تمام موارد مهم در مورد خرید و فروش رمز ارز در این دوره ذکر شد است.

۴.۹/۵ - (۴۳ امتیاز)

موقعیت

البرز - چهار راه طالقانی
نوشتن دیدگاه
عکس پروفایل
مهدی خانی
فروشنده

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات مهم
  1.  از معاملات نقدی اجتناب کنید. 
  2. لطفا در هنگام تماس با دارنده آگهی ، نحوه آشنایی را بیان کنید.
  3. برای ثبت آگهی رایگان از لینک زیر استفاده کنید.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

سایت شغلتون هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد . لطفا در کسب اعتبار آگهی دقت فرمایید.

دیجی رکسل
بالا