• آموزشگاه فرهنگی هنری تبلیغاتی ایده

آموزشگاه فرهنگی هنری تبلیغاتی ایده

تهران، کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم(رمضانی)، پلاک 26

قیمت در تماس

قیمت : قیمت در تماس
نوع : آگهی تبلیغاتی
تاریخ : آبان ۴, ۱۴۰۱
وضعیت : آموزشی
ضمانت : بله
آدرس اینستاگرام : http://instagram.com/idea.school
آدرس تلگرام : https://t.me/ideaschool
آدرس وب سایت : https://ideaschool.ir/
نام شرکت یا سازمان : موسسه فرهنگی هنری تبلیغاتی ایده
شماره تماس : 02188348722
لینک کاتالوگ واتس اپ : http://Wa.me/‎989124265191
موقعیت : تهران، کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم(رمضانی)، پلاک 26

توضیحات

ایده، موسسه ای است فرهنگی هنری، آموزشی و پژوهشی شامل ارکان پنج گانه مدرسه هنری ایده، مدرسه کسب و کار ایده، گالری ایده، انتشارات ایده و آژانس برندسازی و ارتباطات ایده که از سال ١٣٧١ شروع بکار کرد و از ابتدای سال ١٣٨٧ در قالب یک موسسه فرهنگی هنری چند منظوره توسعه یافت و به عنوان یکی از ارکان اشاعه فرهنگ و هنر و ارتباطات در عرصه هنر و تبلیغات در ایران آغاز به فعالیت نمود و در طی تمام سال های گذشته با تلاش و پشتکاری وافر تاثیری عمیق در تعالی و ارتقاء فرهنگ و هنر و ارتباطات در جامعه ایجاد نموده است.

مدرسه هنری ایده به عنوان یک موسسه غیردولتی با هدف آموزش و پژوهش در عرصه فرهنگ و هنر در سال ۱۳۸۷ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت نمود و با انگیزه توسعه و رشد خلاقیت در راستای اعتلای فرهنگ و هنر ایران و به منظور بازنگری در ساختار فعالیت‌ها و ساماندهی هنرهای تجسمی در ایران، به عنوان یکی از ارکان اشاعه فرهنگ و هنر ایرانی به طراحی و تدوین دوره‌های آموزشی مهارتی بر مبنای استانداردهای روز دنیا پرداخت. شیوه های موثر آموزشی، تعهد به کیفیت، تمایز در مسئولیت پذیری، دانش پژوه محوری، هدف گرایی، ساختن آینده بهتر و پرورش ایده و خلاقیت همواره از ارزشهای کلیدی موسسه ایده بوده‌اند.

در بخش آموزش، دوره های تخصصی کاربردی و مهارتی مدرسه ایده در سطوح مختلف تجربی و حرفه ای در زمینه‌های گرافیک دیزاین، نقاشی، تصویرسازی، چاپ و بسته بندی، عکاسی، فیلمسازی، انیمیشن، طراحی مد و لباس، طراحی جواهرات، طراحی وب، نرم افزارهای تخصصی دیزاین، و همچنین دوره های تخصصی در حوزه‌های نظری هنر از جمله تاریخ هنر معاصر ایران و جهان، فلسفه هنر، نشانه شناسی در آثار هنری، مدیریت گالری‌های هنری، مجموعه داری و کیوریتوریال و … برگزار می شود. این دوره‌های آموزشی کمک شایانی به علاقمندان و دست‌اندرکاران رشته های هنری می کند تا توانمندی های خود را شناسایی و سمت و سویی حرفه ای برای علایق خود آغاز کنند. رویکرد تازه در طراز جهانی آموزش، پایه گذاری حرکتی نو، بصورت دوره های کوتاه مدت است. سطح کیفیت آموزش ها، موجب شده است تا هنرجویان و علاقمندان هنر، پاسخی برای نیازهای علمی و تکنیکی خود در دوره های آموزشی مرتبط بیابند.

در پی استقبال کم‌ سابقه جامعه فرهنگی و به منظور تعامل بیشتر با هنرجویان و هنرمندان جوان، مؤسسه ایده در کنار برگزاری دوره های آموزشی، با هدف کمک به ایجاد خلاقیت، ‌نواندیشی و نوآوری در عرصه‌های هنرهای تجسمی، گالری ایده را برای نمایش آثار هنری هنرمندان حرفه‌ای تأسیس کرد. همکاری و مشارکت اساتید و هنرمندان صاحب‌نام در حوزه‌ هنرهای تجسمی یکی از افتخارات گالری ایده است.

آژانس برندینگ ایده

آژانس برندینگ ایده (IDEA BRANDING) با هدف توسعه تجارت موسسات و سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های بزرگ و با بیش از دو دهه سابقه مفید فعالیت در حوزه‌های تبلیغات و ارتباطات و برندسازی، از سال ١٣٧١ شروع به فعالیت نموده و از سال ١٣٨٨ بصورت متمرکز در زمینه برندسازی فعالیت‌های خود را توسعه داده است. این آژانس با در اختیار گرفتن کادر علمی ویژه متشکل از اساتید و گروه مشاوران دانشگاهی در صنایع مختلف و با بکارگیری روش‌های نوین استراتژی‌های ارتباطی، نقش خود را به عنوان یک آژانس پیشگام در این راستا ایفا نموده است. خدمات این آژانس یا در قالب ارائه مشاوره‌های تخصصی مبتنی بر بازار و یا در قالب برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های نوین تبلیغات و ارتباطات ‌ارائه می گردد. روش ما ارائه راهکارهای جامع مدیریت پروژه هاست که همراه با سه عنصر مهم خلاقیت، درک موقعیت بازار و رفتار مشتری محوری، نیازهای تبلیغاتی مشتریان را در قالب ارائه راه‌حل‌های جامع و کاربردی پاسخگو خواهد بود.

مدرسه تخصصی کسب و کار ایده

مدرسه تخصصی کسب و کار ایده، با احساس مسئولیت، نیازهای روز جامعه را عمیقاً درک کرده و به آنها واکنش نشان می‌دهد. در طول یک دهه اخیر با تلاش بی‌وقفه در برگزاری دوره‌های منظم آموزشی در زمینه‌های مدیریت کسب‌و‌کار، مدیریت بازاریابی، مدیریت تبلیغات و ارتباطات، مدیریت برند و دیجیتال مارکتینگ همواره موفق و توانمند عمل کرده و در جامعه حرفه‌ای تأثیرگذار بوده‌ است. مدرسه کسب و کار ایده نه تنها در زمینه آموزش موفق بوده، بلکه فرصت‌های شغلی مناسبی را برای دانشجویان دوره‌های آموزشی این مؤسسه فراهم کرده، و با ایجاد ارتباطات موثر با مؤسسات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، آنها را با روش‌های نوین مدیریت برند، برنامه‌ریزی تبلیغات و بازاریابی، و شیوه‌های نوین بازاریابی دیجیتال آشنا ساخته است و آنها را در بهبود اجرای برنامه‌های خود توانمندتر ساخته است.

انتشارات ایده

انتشارات ایده با هدف نشر ایده‌های نو در حوزه‌های تخصصی فرهنگ و هنر از یک سو، و مدیریت کسب‌و‌کار، ارتباطات و تبلیغات از سوی دیگر فعالیت میکند و برای حمایت از نویسندگان و پژوهشگران به نشر آثار آنها می‌پردازد. انتشارات ایده معتقد است نشر این آثار به رشد و پویایی جامعه هنری کمک به سزایی می‌کند. تعالی و هم افزایی دانش تبلیغات و بازاریابی در گرو به اشتراک گذاری تالیف و ترجمه آثار ارزنده این دانش است. برای تحقق این مهم انتشارات ایده با نگاه وسواس گونه خود آثار برجسته را برگزیده و منتشر می‌نماید و همچنین در همکاری با اساتید و مترجمان خبره کشور درصدد توسعه دانش بروز و حمایت از جامعه متخصص و دانش پژوه کشور است.

about us.jpg

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

موقعیت

تهران، کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم(رمضانی)، پلاک 26
نوشتن دیدگاه

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات مهم
  1.  از معاملات نقدی اجتناب کنید. 
  2. لطفا در هنگام تماس با دارنده آگهی ، نحوه آشنایی را بیان کنید.
  3. برای ثبت آگهی رایگان از لینک زیر استفاده کنید.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

سایت شغلتون هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد . لطفا در کسب اعتبار آگهی دقت فرمایید.

دیجی رکسل
بالا