• آموزش کاشت ناخن ستارخان
  • آموزش کاشت ناخن ستارخان

آموزش کاشت ناخن ستارخان

تهران - صادقیه تقاطع سازمان آب و اشرفی اصفهانی نبش خیابان گلستان دوم پ ۱. آکادمی تخصصی ناخن مهناز قبادی

قیمت در تماس

قیمت : قیمت در تماس
نوع : آگهی تبلیغاتی
تاریخ : آذر ۲۹, ۱۴۰۰
وضعیت : آموزشی
ضمانت : بله
موقعیت : تهران - صادقیه تقاطع سازمان آب و اشرفی اصفهانی نبش خیابان گلستان دوم پ ۱. آکادمی تخصصی ناخن مهناز قبادی

توضیحات

آموزش کاشت ناخن در ستارخان

کاشت ناخن در ستارخان توسط تیم تخصصی آکادمی مهناز قبادی آموزش داده می شود. اگر کاشت ناخن رو دوست دارید و پشتکار دارید به شما پیشنهاد می شود که تیم تخصصی کاشت ناخن در ستارخان را دنبال کنید.

با تحقیقات میدانی که انجام شده است، آموزش ‌کاشت ناخن در این آموزشگاه، همراه با رضایت بالای هنرجویان است و تیم پشتیبانی قوی، پاسخگوی سوالات آنها خواهد بود.

.هنرجویان، کاشت ناخن در ستارخان را با مدیریت استاد مهناز قبادی آموزش می بینند و با معرفی شعبه کاشت ناخن در ستارخان کار حرفه ای خودشان را با اعتماد به نفس بالا شروع می کنند. در شعبه آموزش کاشت ناخن، به هنرجویان در کنار آموزش کامل و عالی، مدارک بین المللی جهت کار در ایران یا خارج از ایران، ارائه می شود.

مزیت مدرسه بین المللی مهناز قبادی این است که به هنرجویان خود مدارک کاشت ناخن و تربیت مدرس و مستری ارشد را ارائه می دهد.

آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در تهران ستارخان

شعبه کاشت ناخن در ستارخان توسط استاد خانم مهناز قبادی، مدیریت می شود ایشان از اساتید معتبر مدرسه بین المللی هستند که مدارک بین المللی ایران، امریکا و فرانسه را طی سال های آموزش اخذ کرده اند. ناخنکاران بسیاری که در تهران مشغول کارند زیر نظر آکادمی استاد مهناز قبادی در شعبات مختلف آموزش دیده اند و در پایان دوره آموزشی به سالن ها معرفی می‌شوند و به دلیل عملکرد عالی هنرجویان بعد از به پایان رساندن آموزش، هر سالنی که نزدیک محل زندگی هنرجویان باشد می توانند به سرعت جذب برای شروع کار شوند.

کاشت ناخن در ستارخان

آموزشگاه کاشت ناخن در ستارخان به صورت تخصصی تنها لاین ناخن را آموزش می دهد و آموزش کاشت ناخن در ستارخان به صورت مبتدی تا پیشرفته و پیشرفته تا تخصصی به صورت آموزش صفر تا صد کاشت ناخن و طراحی تدریس می‌شود. تمام مطالب آموزشی به صورت عملی روی دست طبیعی تدریس می‌شود و هنرجویان بعد از آموزش تمام مطالب را زیر نظر استاد تمرین می کنند.

به گفته تعدادی از هنرجویان، آکادمی مهناز قبادی پشتیبان خوبی است. علاوه بر آموزش تکنیک های ناخن، آموزش اینستاگرام، بازاریابی و عکاسی جذاب را با قیمت عالی به هنرجوها آموزش می دهد و رفع اشکال حضوری و مجازی دارند و حمایت عالی تا ورود به بازار کار برای هنرجویانشان دارند.

آموزش کاشت ناخن مدرک بین المللی
آموزش کاشت ناخن در صادقیه آموزش کاشت ناخن در ستارخان

آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی

هر موقع تصمیم هر موقع تصمیم می گیریم که آموزش را شروع کنیم دوست داریم آموزشگاهی را به ما معرفی کنند که قبلاً کارش توسط افرادی تایید شده باشد مجوز داشته باشد و تمام مطالب آموزشی کاشت ناخن و طراحی ناخن را آموزش بدهد و از همه مهمتر بعد از این دوره آموزشی بتوانیم سریع وارد بازار کار بشویم. با توجه به بازخوردی که از هنرجویان کاشت ناخن آموزشگاه کاشت ناخن در ستار خان تهارن با مدیریت خانم قبادی گرفته شده، بر این شدیم که از نزدیک کار ایشان را رصد کنیم.

این آموزشگاه که به عنوان آموزشگاه کاشت ناخن خوب در صادقیه شناخته شده است، با مجوز رسمی از فنی حرفه ای فعالیت می کند. به هنرجویان ۳ مدرک بین المللی اعطا می کند. هنرجویان را بعد از پایان آموزش به سالن ها معرفی می کند. آموزشگاه مهناز قبادی به‌ عنوان کاشت ناخن خوب در ستارخان و صادقیه تهران شناخته شده است. این آموزشگاه قیمت آموزش کاشت ناخن را بر اساس قیمت فنی‌ و حرفه‌ای در نظر گرفته است.

آموزش تصویری کاشت ناخن

آموزشگاه معتبر کاشت ناخن در ستارخان

آکادمی کاشت ناخن مهناز قبادی، یکی از برترین آموزشگاه معتبر کاشت ناخن در ستار خان است. این آموزشگاه کار خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرده است. و امروز یکی از بهترین آموزشگاه های معتبر شناخته شده در زمینه کاشت ناخن می باشد.

تردیدی نیست که آموزش کاشت ناخن درآمد بالایی دارد و مشتری هر ماه برای ترمیم و طراحی به سالن مراجعه می‌کند و اگر ناخنکار حرفه‌ای باشد به زودی مشتری های دائمی خواهد داشت. آموزش کاشت ناخن خوب، به جای هزینه می تواند سرمایه گذاری عالی باشد و هر فردی را به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل کند.

آموزش کاشت ناخن مهناز قبادی در ستارخان

آکادمی مهناز قبادی خیلی قوی در آموزش حضوری و مجازی کاشت ناخن فعالیت می کند و هنرجویان هر جای دنیا که باشند با آموزش مجازی نیز می توانند و با قیمت بی نظیر آموزش ببینند و رفع اشکال داشته باشند و از مدارک بین المللی استفاده کنند.

معرفی به سالن ها و بازار کار هنرجوها بعد از آموزش کاشت ناخن توسط آکادمی مهناز قبادی باعث شده عنوان کاشت ناخن خوب در ستارخان و صادقیه را از آن خود کند و از افتخارات این آکادمی است که هنرجویانی با اعتماد به نفس و کاری حرفه ای به سالن ها معرفی می کند.

برای آموزش کاشت ناخن و گرفتن مدارک آموزش طراحی و کاشت ناخن حرفه ای، مدارک مورد نیاز تاسیس سالن زیبایی و نیل بار حتما با شماره های زیر مشاوره بگیرید.

شماره تماس مشاوره آموزش کاشت ناخن در ستارخان

۰۹۱۲۱۳۹۷۶۶۲

۰۲۱-۴۴۶۲۰۹۰۵

آدرس:

تهران – صادقیه تقاطع سازمان آب و اشرفی اصفهانی نبش خیابان گلستان دوم پ ۱. آکادمی تخصصی ناخن مهناز قبادی

۴.۹/۵ - (۱۴ امتیاز)

موقعیت

تهران - صادقیه تقاطع سازمان آب و اشرفی اصفهانی نبش خیابان گلستان دوم پ ۱. آکادمی تخصصی ناخن مهناز قبادی
نوشتن دیدگاه

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات مهم
  1.  از معاملات نقدی اجتناب کنید. 
  2. لطفا در هنگام تماس با دارنده آگهی ، نحوه آشنایی را بیان کنید.
  3. برای ثبت آگهی رایگان از لینک زیر استفاده کنید.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

سایت شغلتون هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد . لطفا در کسب اعتبار آگهی دقت فرمایید.

دیجی رکسل
بالا