• خانه
  • جزئیات آگهی
  • ترکمتر دیجیتال کبالت ۶۸ تا ۳۴۰ نیوتن متر
  • ترکمتر دیجیتال کبالت ۶۸ تا ۳۴۰ نیوتن متر

ترکمتر دیجیتال کبالت ۶۸ تا ۳۴۰ نیوتن متر

  • انتشار:آذر ۱۹, ۱۴۰۱
  • تعداد بازدید :296
تهران ـ خیابان مطهری ـ بعد از قائم مقام نبش گلریز قیمت در تماس
قیمت : قیمت در تماس
نوع : خرید و فروش
تاریخ : آذر ۱۹, ۱۴۰۱
وضعیت : کسب و کار اینترنتی
ضمانت : بله
آدرس اینستاگرام : tehrantools
آدرس وب سایت : https://tehrantools.com/
شماره تماس : 02188989200
آدرس : تهران ـ خیابان مطهری ـ بعد از قائم مقام نبش گلریز

توضیحات

ترکمتر دیجیتال کبالت ۶۸ تا ۳۴۰ نیوتن متر باکیفیت بسیار بالا توسط سازندگان کشور تایوان طراحی و ساخته شده است. کد این رنج ازترکمتر دیجیتال کبالت KIDT-340بوده و سایز درایوش ۲/۱ اینچ می باشد. طولترکمتر دیجیتال کبالت مدل KIDT-340حدود ۶۴۰ میلیمتر بوده و قابل استفاده در هر دوجهت ساعت گرد و پاد ساعتگرد می باشد.

شایان ذکر است که این ترکمتر دارای مود های کاری peakhold وTrackبوده و قابلیت تنظیم آلارم برای ۹ مقدار گشتاور مختلف را دارا می باشد. یکی ازمزایای بسیار قابل توجه این ترکمتر علاوه بر دیجیتال بودن اندازه گیری بر مبنایواحد های اندازه گیری گشتاور متنوع مانند کیلوگرم سانتی متر ، اینچ پوند ، فوتپوند و نیوتن متر است که کار را برای اپراتور به مراتب آسان می کند.

در صورتی که نیازداشته باشید تا اطلاعات پیشین را مرور کنید نیازی نیست که نگران از دست دادنشانباشید چرا که ترکمتر دیجیتال کبالت حافظه ذخیره داده های را داشته و از این بابکار اپراتور را بسیار آسان می کند.

ترکمتر دیجیتال KIDT-340بگونه ای طراحی شده است تا به آسانی داده هایی که محاسبه کرده را به کامیپوترمنتقل کند؛ در واقع قابلیت اتصال به کامپیوتر خود به تنهایی یکی از مزایایی است کهسهولت کار را چندین برابر می کند به خصوص هنگامی که تعداد داده ها زیاد باشد.

بسیاری از مواقع عوامل چون خستگی حاصل از کار بسیارو یا مشغله حین انجام کار ممکن است سبب شود تا اپراتور از خاطر ببرد تا دستگاه راخاموش کند؛ ساختار ترکمتر دیجیتال KIDT-340کبالت بگونه ای طراحی شده تا در صورتی که بیش از ۵ دقیقه دستگاه بلا استفاده بماندخاموش شود. خاموش شدن دستگاه به صورت خودکار و جلوگیری از وقوع مشکلاتی از قبیلآنچه در چند خط بالا به آن اشاره شد تاثیر به سزایی بر عمر مفید ابزار خواهدگذاشت.

ترکمتردیجیتال کبالت مدل KIDT-340 دارای دو عدد باتری AA و همچنینجغجغه ۳۶ دندانده با قابلیت تعویض می باشد. در مقابل هم رده های خود این مدل ازترکمتر های کبالت از هر نظر مقرون به صرفه تر به حساب می آید. 

ویدئو

آدرس

تهران ـ خیابان مطهری ـ بعد از قائم مقام نبش گلریز

نوشتن دیدگاه

ارسال پیام

نکات مهم

  1.  از معاملات نقدی اجتناب کنید. 
  2. لطفا در هنگام تماس با دارنده آگهی ، نحوه آشنایی را بیان کنید.
  3. برای ثبت آگهی رایگان از لینک زیر استفاده کنید.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

سایت شغلتون هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد . لطفا در کسب اعتبار آگهی دقت فرمایید.

آگهی های جدید

بالا