• تلویزیون ال ای دی هوشمند جی‌پلاس مدل ۴۳PH612N سایز

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی‌پلاس مدل ۴۳PH612N سایز

خیابان مخصوص - خ اردشیر

8,589,000تومان (قابل توافق)

قیمت : 8,589,000تومان (قابل توافق)
نوع : آگهی تبلیغاتی
تاریخ : دی ۱۰, ۱۴۰۱
وضعیت : کسب و کار اینترنتی
ضمانت : بله
آدرس وب سایت : www.digihomeland.ir
شماره تماس : 09194358326
موقعیت : خیابان مخصوص - خ اردشیر

توضیحات

اگر قصد خرید یک تلویزیون هوشمند با امکانات و کیفیت بالا و قیمت مناسب دارید قطعا یکی از گزینه های شما می تواند تلویزیون هوشمند ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43PH612N سایز ۴۳ اینچ باشد. این تلویزیون با کیفیت Full HD، پنل IPS، سیستم عامل اندروید،  مرورگر وب و… یکی از مدل های جدید تلویزیون جی پلاس می باشد که به بازار  عرضه شده است.

همانطور که احتمالا می دانید این روزها برندهای داخلی زیادی اقدام به تولید و عرضه تلویزیون کرده اند که یکی از بهترین تلویزیون های ایرانی، تلویزیون جی پلاس است. برای آشنایی بیشتر با ال ای دی جی پلاس مدل ۴۳PH612N همراه ما در این مطلب باشید.

 

مشخصات صفحه نمایش تلویزیون جی پلاس مدل ۴۳PH612N

این تلویزیون یک صفحه نمایش LED در اندازه ۴۳ اینچ دارد و نوع پنل آن  IPS است که در ادامه کمی بیشتر در خصوص آن صحبت خواهیم کرد. همچنین وضوح  تصویر این دستگاه Full HD (1920 در ۱۰۸۰) بوده و همانند بسیاری از تلویزیون  های این برند مانند تلویزیون هوشمند ال ای دی جی پلاس مدل GTV-50PU742N سایز ۵۰ اینچ، قابلیت کاهش دهنده نویز تصاویر در این تلویزیون وجود دارد.

با فعال و تنظیم کردن قابلیت Noise reduction، زمانی که تصویر دریافتی  شما دارای نویز و خط می شود، می توانید این مسئله را تا حد خوبی حل کنید.  همچنین اگر با تفاوت های LED و LCD آشنا نیستید، می توانید مطلبی با همین عنوان را در وبلاگ فروشگاه کوه نور مطالعه کنید.

 

مزایای استفاده از پنل IPS چیست؟

به صورت کلی استفاده از پنل IPS باعث بیشتر شدن کیفیت رنگ تصاویر، بالا  رفتن سرعت پاسخگویی نمایشگر و البته بیشتر شدن زاویه دید می شود. به این  معنی که شما می توانید تصاویر را با کیفیت بالا در زاویه های مختلف (۱۷۰  درجه) ببینید. استفاده از این نوع پنل باعث می شود که پیکسل ها در برابر  ضربات ناخواسته ای که به آن ها وارد می شود مقاومت نشان دهند و آسیبی  نبینند.

طول عمر بالا، زمان پاسخ دهی مناسب، کیفیت و دقت رنگ خوب در هنگام نگاه  کردن به صفحه از زوایای غیرمستقیم و… از مهم ترین ویژگی های IPS می باشد.  همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر با این پنل با کلیک روی عبارت پنل IPS یا VA، مطلب کاملی که در این زمینه در سایت قرار دادیم را مطالعه کنید.

 

ویژگی ها و امکانات هوشمند ال ای دی جی پلاس مدل ۴۳PH612N سایز ۴۳ اینچ

اگر علاقه مند هستید که یک تلویزیون هوشمند در منزل یا محل کار خود  داشته باشید، LEDبا خرید اسمارت تی وی جی‌ پلاس مدل ۴۳PH612N سایز ۴۳ اینچ  به این هدف دست خواهید یافت. این تلویزیون یک پردازنده ۴ هسته ای و ۸  گیگابایت فضای داخلی دارد و با توجه به این که دارای سیستم عامل اندروید  9.0، مرورگر وب و قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi است به راحتی می  توانید به وب گردی بپردازید و یا در اپلیکیشن هایی مانند فیلیمو، فیلم و  سریال مشاهده کنید.

از نکات مهم تلویزیون های امروزی وجود یک عدد گیرنده دیجیتال داخلی بر  روی آن هاست که شما را از خرید یک دستگاه گیرنده دیجیتال مجزا بی نیاز می  کند. این گیرنده دیجیتال امکان پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC)  را نیز دارد. همچنین امکان نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون (Mirroring)،  قابلیت Mobile Connection، امکان Live Play Back بر روی حافظه خارجی و… از  دیگر امکانات این تلویزیون ۴۳ اینچی است.

موقعیت

خیابان مخصوص - خ اردشیر
نوشتن دیدگاه
عکس پروفایل
الهه
فروشنده

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات مهم
  1.  از معاملات نقدی اجتناب کنید. 
  2. لطفا در هنگام تماس با دارنده آگهی ، نحوه آشنایی را بیان کنید.
  3. برای ثبت آگهی رایگان از لینک زیر استفاده کنید.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

سایت شغلتون هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد . لطفا در کسب اعتبار آگهی دقت فرمایید.

آگهی های ویژه

بالا