• خانه
  • جزئیات آگهی
  • حبه استویا – قند رژیمی
  • حبه استویا – قند رژیمی

حبه استویا – قند رژیمی

  • انتشار:اردیبهشت ۷, ۱۴۰۲
  • تعداد بازدید :167
خمام قیمت در تماس
قیمت : قیمت در تماس
نوع : آگهی تبلیغاتی
تاریخ : اردیبهشت ۷, ۱۴۰۲
وضعیت : فروشگاهی
آدرس اینستاگرام : https://instagram.com/below_gilun
آدرس وب سایت : http://ashori.shop
شماره تماس : 09116002432
لینک کاتالوگ واتس اپ : https://wa.me/+989116002432
آدرس : خمام

توضیحات

استویا نام ماده ای است که از گیاهی با همین نام استخراج می شود. این ماده به دلیل خاصیت شیرین کنندگی که دارد، برای درست کردن حبه استویا استفاده می شود. ویژگی و یا خصوصیات حبه استویا تنها به شیرین کنندگی بالای آن محدود نمی شود.

یکی از محبوب ترین ویژگی های قند استویا کم کالری بودن آن است. این موضوع سبب شده تا این ماده و سایر مشتقات آن برای افراد رژیمی و ورزشکار مناسب باشد. از دیگر فوایدی که می توان به آن اشاره کرد، کنترل قند خون است. این موضوع سبب شده تا افرادی که دیابت دارند نیز بتوانند چای و قهوه خود را بدون هیچ گونه نگرانی با حبه استویا شیرین کنند.

فروشگاه مجازی حامیان سلامت گیلان – نمایندگی رسمی شرکت تعاونی دانش بنیان برومند

حامیان سلامت گیلان به عنوان آنلاین شاپ و مسئول بخش فروش کارخانه تولیدی محصولات BELOW در شهرک صنعتی رشت فعالیت میکند. در این آگهی تبلیغی علاوه بر معرفی یکی از دسته محصولات ما که همان حبه استویا یا همان قند های رژیمی است, به معرفی مجموعه صنعتی این برند و همچنین آنلاین شاپ ما که نمایندگی رسمی محصولات است, میپردازیم.

طعم مطبوع حبه استویا

از ویژگی هایی که بالاتر به آن اشاره کردیم. طعم شیرین قند استویا است. طبق نتایج و نظرسنجی ها استویا نه تنها سبب طعم تلخی در دهان نمی شود، بلکه مزه شیرینی نیز می دهد و طعم بسیار نزدیک به قند های معمولی دارد. بنابراین شما به راحتی می توانید این ماده کم کالری و طبیعی را بدون اینکه از خاصیت شیرین کنندگی آن کم شود، جایگزین قند های مصنوعی کنید.

قند های کم کالری استویا

ممکن است در درجه اول خاصیت شیرین کنندگی نزدیک به شکر استویا، شما را نگران کالری بالای آن کند. اما نگران نباشید، محصولات شرکت بی لو متناسب سهم مصرف نرمالی که تعیین می شود، کم کالری می باشد. بنابراین اگر ورزشکار هستید و مایلید نوشیدنی های گرم خودتان را شیرین کنید، به راحتی می توانید از حبه استویا استفاده کنید. طبیعی است که این موضوع برای افرادی که طرفدار رژیم های لاغری، کم کالری و یا برنامه غذایی سالم هستند نیز می توانند از این ماده استفاده کنند.

پریبیوتیک استفاده شده در حبه استویا

پریبیوتیک ها میکروارگانیسم های زنده ای هستند که بر عملکرد دستگاه گوارش تاثیر می گذارند. در واقع این ماده غنی از فیبر است.

قند رژیمی استویا مناسب چه کسانی است؟

این محصول همانگونه ذکر شد، کم کالری است. بنابراین بهترین جایگزین مناسب قند و شکر مصنوعی برای افراد رژیمی و ورزشکار است. همچنین افرادی که سابقه بیماری دیابت نیز دارند، می توانند از این محصولات بدون نگرانی از افزایش قند خون استفاده کنند.

قند استویا مناسب چه کسانی نیست؟

با توجه به آزمایشات انجام شده، هیچگونه هشدار و یا دستورالعمل خاصی برای منع این ماده موجود نیست. همه افراد در تمامی شرایط ها می توانند از قند های کم کالری استویا استفاده کنند.

استویا بدون عوارض

حبه های استویا شرکت بی لو، تحت آزمایش قرار گرفته اند. با توجه به استاندارد هایی که توسط این شرکت انجام می شود و همچنین آزمایش هایی که روی محصولات صورت گرفته است، موارد منع مصرف و یا هیچ گونه هشدار خطرناکی برای این محصولات دیده نشده است.

تحمل درجه حرارت در حبه های درست شده از گیاه استویا

استفاده از قند در کنار چای و قهوه در فرهنگ ما رایج است. حبه های استویا به عنوان یک شیرین کننده طبیعی، در دمای بالا تغییر مزه و رنگ نمی دهد. حتی شما می توانید از پودر استویا برای درست کردن دسر و پخت کیک نیز استفاده کنید.

حبه استویا و تاثیر آن بر بیماران دیابتی

در قسمت های قبل تر به خاصیت کنترل قند خون محصولات و حبه های استویا بر قند خون تاکید کردیم. شیرین کننده های طبیعی استویا برای بیمارانی که مشکل افزایش قند خون دارند مانند بیماران دیابتی بسیار مفید است. همچنین این ماده به سرعت از بدن دفع می شود.

ترکیبات سالم در تولید قند استویا

حبه های استویا از گیاه طبیعی به همین نام استخراج می شود. بنابراین این ماده کاملا طبیعی و سالم است. این درحالی است که شیرین کننده های مصنوعی دیگر از موادی به نام از سال ۱۳۸۹ تحقیق و توسعه در زمینه تبدیل کردن شیرین کننده به صورت حبه برای نزدیک شدن مصرف شیرین کننده ها به فرهنگ ایرانی شروع شد و نتایج تحقیقات در سال ۱۳۹۳ به ثمر نشست و حبه های بی لو وارد بازار شدند.


موارد مصرف حبه استویا و طریقه مصرف

قند استویا یک جایگزین کم کالری و دیابتی در کنار نوشیدنی های گرم

حبه های استویا مانند قند های شکسته موجود در بازار است. نوشیدنی های گرمی مانند چای و قهوه، با قند و یا شکر میل می شود. اما با توجه به مضرات استفاده از قند های مصنوعی در طول زمان، شرکت ما به فکر تولید قند های رژیمی افتاده است.

این محصولات به اندازه قند های موجود در بازار شیرین هستند. حتی می توان گفت خاصیت شیرین کنندگی بیشتری نیز دارند.

قند رژیمی استویا مناسب چه کسانی است؟

این محصول همانگونه ذکر شد، کم کالری است. بنابراین بهترین جایگزین مناسب قند و شکر مصنوعی برای افراد رژیمی و ورزشکار است. همچنین افرادی که سابقه بیماری دیابت نیز دارند، می توانند از این محصولات بدون نگرانی از افزایش قند خون استفاده کنند.

قند استویا مناسب چه کسانی نیست؟

با توجه به آزمایشات انجام شده، هیچگونه هشدار و یا دستورالعمل خاصی برای منع این ماده موجود نیست. همه افراد در تمامی شرایط ها می توانند از قند های کم کالری استویا استفاده کنند

ممنون از شما بابت مطالعه این آگهی

آدرس

خمام

نوشتن دیدگاه

ارسال پیام

نکات مهم

  1.  از معاملات نقدی اجتناب کنید. 
  2. لطفا در هنگام تماس با دارنده آگهی ، نحوه آشنایی را بیان کنید.
  3. برای ثبت آگهی رایگان از لینک زیر استفاده کنید.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

سایت شغلتون هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد . لطفا در کسب اعتبار آگهی دقت فرمایید.

آگهی های جدید

بالا