• خانه
  • جزئیات آگهی
  • مرکز توانبخشی نگهداری سالمندان سپیدار
  • مرکز توانبخشی نگهداری سالمندان سپیدار

مرکز توانبخشی نگهداری سالمندان سپیدار

  • انتشار:اردیبهشت ۲, ۱۴۰۲
  • تعداد بازدید :198
تهران تهرانپارس خ استخر بوستان دوم غربی پلاک 11
نوع : آگهی تبلیغاتی
تاریخ : اردیبهشت ۲, ۱۴۰۲
وضعیت : مشاغل آزاد
ضمانت : خیر
شماره تماس : 09124190657
آدرس : تهران تهرانپارس خ استخر بوستان دوم غربی پلاک 11

توضیحات

آسایشگاه سالمندان سپیدار

بر اساس قانونسازمان بهزیستی کشور، سالمند حداقل باید ۶۰ سال سن داشته باشد. اما برخی از افراد هستند که دچار پیری زودترمی‌شوند. بنابراین شما می‌توانید سالمند خود را که حداقل ۵۰ سال سن دارد، در خانه سالمندان سپیدار تحت مراقبت قرار دهید.

حضور پزشک و پرستاربه صورت ۲۴ ساعته در آسایشگاه به شما اطمینانخاطر می‌دهد تا در صورت بروز مشکلی برای سالمند سریعا راه‌های درمانی را پیشبگیرند. وضعیت سالمندانی که دچار بیماری خاصی هستند در این مرکز به صورت مرتبکنترل می‌شود.

در صورتی کهبخواهید سالمند خود را به این مرکز انتقال دهید و مراحل آن را نمی‌دانید، با شماره۷۷۰۶۶۷۲۷ تماس بگیرید. مشاوران این مرکز شما را راهنمایی خواهند کرد.

به شما پیشنهاد می‌کنیمبرای سالمند خود نزدیکترین خانه سالمندان را انتخاب کنید. در صورتی که منزل شخصیشما در محدوده شرق تهران باشد، خانه سالمندان سپیدار انتخاب خوبی برای اقامتسالمند شماست. در این صورت به راحتی می‌توانید در کمترین فاصله و زمان به سالمندخود سر بزنید و دلتنگی خود و او را رفع کنید.

هر زمان که تصمیمبگیرید می‌توانید قرارداد را لغو کنید و سالمند خود را از این مرکز خارج کنید.

سپیدار یکی از خانهسالمندان منطقه ۴ تهران است که دارای امکانات درمانی،توانبخشی، امکان نگهداری از سالخورده توسط پرستاران خبره، امکانات رفاهی و آموزش‌هایاجتماعی است. فیزیوتراپی، کاردرمانی، حضور دائمی پزشک در مرکز، روانشناس نیز ازدیگر ویژگی‌های این مرکز است.

فضای خاصی براینگهداری داروهای مورد نیاز سالمندان برای این خانه در نظر گرفته شده است. تیمپرستاری به صورت ۲۴ ساعته سالمندان را تحت نظر می‌گیرندو از آن‌ها مراقبت می‌کنند.

برای افزایش روحیهو شادابی سالخوردگان برنامه‌های مفرح به صورت روزانه برگزار می‌شوند. پرسنل سعی می‌کنندورزش صبحگاهی را برای سالمندان به یک عادت تبدیل کنند.

در این خانه صمیمیسالمندان می‌توانند دوستان خوبی برای هم باشند و از لحاظ روحی احیا شوند. خانوادهاین عزیزان در هر ساعتی از طول روز می‌توانند در این مرکز حضور داشته باشند ودیداری با سالمند خود تازه کنند.

تیم پرستاری وخدماتی و به طور کلی تمامی افرادی که در این مرکز مشغول به کار هستند، همگی دارایتخصص و تجربه در حوزه کاری خود هستند. سختگیری این مجموعه در استخدام این افرادنشان دهنده دید حرفه‌ای این خانه است.

ادرس: تهران_تهرانپارس خیابان استخر بوستاندوم غربی پلاک ۱۱ مرکز توانبخشی ونگهداری سالمندان سپیدار

شماره تماس: 02177066727_09124190657

آدرس

تهران تهرانپارس خ استخر بوستان دوم غربی پلاک 11

نوشتن دیدگاه

ارسال پیام

نکات مهم

  1.  از معاملات نقدی اجتناب کنید. 
  2. لطفا در هنگام تماس با دارنده آگهی ، نحوه آشنایی را بیان کنید.
  3. برای ثبت آگهی رایگان از لینک زیر استفاده کنید.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

سایت شغلتون هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد . لطفا در کسب اعتبار آگهی دقت فرمایید.

آگهی های جدید

بالا