• مرکز خرید دستگاه استابلایزر + تعمیرات

مرکز خرید دستگاه استابلایزر + تعمیرات

خیابان شریعتی | خیابان گوهری | کوچه خرمی شاد | پلاک ۱۹

20,000,000تومان (قابل توافق)

قیمت : 20,000,000تومان (قابل توافق)
نوع : آگهی تبلیغاتی
تاریخ : فروردین ۲۹, ۱۴۰۳
وضعیت : فروشگاهی
ضمانت : بله
آدرس وب سایت : https://finetco.ir/stabilizer-products/
نام شرکت یا سازمان : کیان صنعت ایرانیان
شماره تماس : 02177943790
موقعیت : خیابان شریعتی | خیابان گوهری | کوچه خرمی شاد | پلاک ۱۹

توضیحات

یو پی اس چیست؟

یو پی اس، دستگاهی الکترونیکی است برای تأمیندایمی و بدون وقفه انرژی از وسایل الکتریکی که در برابر نوسانات و اختلالات برقمحافظت می‌کند و از خرابی یا تعمیرات آنها جلوگیری می نماید .

این دستگاه در جهتحفاظت دستگاه‌های الکتریکی، ثبات جریان الکتریسیته و برق اضطراری را فراهم می‌کندو به آنلاین ماندن سیستم ها کمک می‌کند.

با استفاده از دستگاه یو پی اس ، می‌توانید سطوحمختلفی از حفاظت را در برابر مشکلات برق مانند قطعی، افت طولانی ولتاژ، نویز وغیره برای سیستم خود فراهم کنید تا از تخریب یا از دست دادن اطلاعات جلوگیری شود.

یو پی اس ها از محدودهٔمختلفی از ولت آمپر(VA) برای محافظت کردناز رایانه‌های شخصی تا مراکز صنعتی، رایانه‌های بزرگ و تجهیزات مخابراتی طراحی،ساخته و به بازار عرضه شده‌اند.

شرکت کیان صنعتایرانیان از بزرگترین تأمین‌کنندگان و فروشندگان برندهای معتبر یو پی اس مانند APC، East، Makelsan،Ablerex، GE،MGE و … در سراسر ایران می باشد .

باتری یو پی اس

باترییو پی اس یکی از اجزای اساسی و حیاتی در یک دستگاه یو پی اس است. این باتری در زمانیکه برق شهری وصل است، به طور همزمان شارژ می‌شود و برق مورد نیاز تجهیزات الکتریکیرا فراهم می‌کند تا آنها به درستی عمل کنند.

هنگامیکه برق شهری قطع می‌شود، باتری یو پی اس به کار می‌پردازدو به مدت معینی تجهیزات الکتریکی را تامین می‌کند. این باتری از زمان شروع قطعیبرق تا حدود ۱۵ دقیقه به کاربر اجازه می‌دهد تا اقدامات لازم را انجام دهد. بهعنوان مثال، شما حدود ۱۵ دقیقه پس از قطعی برق فرصت دارید که از آسانسور متصل بهیو پی اس استفاده کنید.

بهطور کلی، باتری‌های یو پی اس به چهار دسته‌ی باتری‌های نیکل کادمیومی، سرباسیدی، و لیتیوم یونی تقسیم می‌شوند.

استابلایزرچیست؟

استابلایزر  یک دستگاه الکتریکی است که به طور مداوم بهتولید یک ولتاژ ثابت و پایدار می پردازد ، بدون هیچ گونه نوسان یا تغییر ناگهانی.این دستگاه باعث افزایش عمر و کارایی تجهیزات الکتریکی خانگی و صنعتی می‌شود.اصطلاحاً، گاهی اوقات به استابلایزر عنوان “تثبیت‌کننده ولتاژ” میدهند.

برخی ازکاربردهای استابلایزر عبارت است از :

استفاده خانگی: می‌توانآن را در آپارتمان‌های مسکونی و اداری برای محافظت از دستگاه‌هایی مانند کامپیوتر،یخچال و فریزر، تلویزیون، مایکروویو، کولر گازی و غیره استفاده کرد.

محیط‌های بیمارستانی:در اتاق عمل، اتاق‌های سی‌تی اسکن، MRI، سونوگرافی، واحدهای دندانپزشکی و غیره کهنیاز به ولتاژ پایدار دارند، استفاده می‌شود.

محیط‌های صنعتی: دردستگاه‌های CNC، کوانتومتر، دستگاه‌های چاپ و بسته‌بندی

 استفاده عمومی: در پمپ‌های آب، آسانسور، سالن‌هاینمایش و تالارهای عمومی و مکان‌های دیگری که نیاز به ولتاژ پایدار دارند، مورداستفاده قرار می‌گیرد.

 ایستگاه‌های مخابراتی، رادیویی، تلویزیونی، ضبطویدیویی و غیره نیز از استابلایزرها برای حفظ پایداری ولتاژ در این دستگاه‌هااستفاده می‌کنند.

 

موقعیت

خیابان شریعتی | خیابان گوهری | کوچه خرمی شاد | پلاک ۱۹
نوشتن دیدگاه
عکس پروفایل
finet
Dealer

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات مهم
  1.  از معاملات نقدی اجتناب کنید. 
  2. لطفا در هنگام تماس با دارنده آگهی ، نحوه آشنایی را بیان کنید.
  3. برای ثبت آگهی رایگان از لینک زیر استفاده کنید.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

سایت شغلتون هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد . لطفا در کسب اعتبار آگهی دقت فرمایید.

آگهی های اخیر

آگهی های ویژه

بالا