• خانه
  • جزئیات آگهی
  • ویراترکر، نسل جدید ترموگراف هوشمند
  • ویراترکر، نسل جدید ترموگراف هوشمند

ویراترکر، نسل جدید ترموگراف هوشمند

  • انتشار:مهر ۱۸, ۱۴۰۰
  • تعداد بازدید :220
قم، عطاران، کوچه ۲۳ قیمت در تماس
قیمت : قیمت در تماس
نوع : خرید و فروش
تاریخ : مهر ۱۸, ۱۴۰۰
وضعیت : کسب و کار اینترنتی
ضمانت : بله
آدرس : قم، عطاران، کوچه ۲۳

توضیحات

اگر صادر کننده هستید یا مدیریت یک ناوگان حمل و نقل را بر عهده دارید. داشتن یک ترموگراف دقیق و به روز برای شما بسیار ضروری است.

صادر کردن کالاهایی همچون میوه، دارو، گوشت و … حساسیت های بالایی دارد. از این نظر که این کالاها سریعا فاسد می شوند و به دما و در برخی از آنها به رطوبت نیز حساسیت نشان می دهند.

ترموگراف دستگاهی با کارایی های فراوان برای این دسته از محصولات است. ترموگراف دما ویراتکر از یک سنسور دمای قوی بهره می برد که دمای محیط را در محدوده -۴۰ تا +۵۰ درجه سانتی گراد اندازه گیری و ثبت می کند. اگر محصولی که صادر می کنید نیاز به محدوده دمایی خاصی دارد. ترموگراف ویراترکر دما را در بازه های زمانی معین اندازه گیری کرده و اگر خروجی از محدوده مشخص شده مشاهده کند، این وضعیت را از طریق پیامک هشدار می دهد.

همچنینی بر خلاف تمام ترموگراف های موجود در بازار، دیتالاگر ویراتکر به ردیاب نیز مجهز است و اگر ماشین حاوی محموله صادراتی از مسیر خود خارج شود،یا مورد سرقت قرار بگیرد می توان موقعیت یابی را انجام داد و با کاهش ریسک های موجود سفر ایمن تری را رغم زد.

ویرا ترکر نسل جدیدی از ترموگراف هوشمند را به بازار عرضه کرده است که می تواند در سفر صادراتی شما، بسیاری از دغدغه های موجود را برای شما از میان بردارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه ترموگراف ویراترکر با شماره ۰۲۵۳۳۵۵۳۰۰۰ تماس حاصل کرده یا از طریق سایت زیر خرید خود را ثبت کنید.

آدرس سایت: www.viratracker.ir

آدرس

قم، عطاران، کوچه ۲۳

نوشتن دیدگاه

عکس پروفایل

bahar

Dealer
ارسال پیام

نکات مهم

  1.  از معاملات نقدی اجتناب کنید. 
  2. لطفا در هنگام تماس با دارنده آگهی ، نحوه آشنایی را بیان کنید.
  3. برای ثبت آگهی رایگان از لینک زیر استفاده کنید.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

سایت شغلتون هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد . لطفا در کسب اعتبار آگهی دقت فرمایید.

آگهی های جدید

بالا