• کانکس ایران کانتین
  • کانکس ایران کانتین

کانکس ایران کانتین

شیراز، شهرک صنعتی، حدفاصل میدان ابتکار و پژوهش

قیمت در تماس

قیمت : قیمت در تماس
نوع : آگهی تبلیغاتی
تاریخ : اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۰
وضعیت : مشاغل آزاد
ضمانت : بله
موقعیت : شیراز، شهرک صنعتی، حدفاصل میدان ابتکار و پژوهش

توضیحات

شرکت ایران کانتین واقع در شهر شیراز، به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع کانکس‌های پیش‌ساخته در جنوب کشور و اولین دارنده گواهینامه CE (نشان کیفیت اروپا) و همچنین گواهینامه‌های معتبر و استاندارد TUV، ISO و OHSAS در زمینه طراحی و ساخت انواع سازه‌های پیش‌ساخته در ایران، مفتخر است با سابقه بیش از ۱۵ سال اجرای پروژه‌های بزرگ پیش‌ساخته، مجری ساخت و نصب انواع پروژه‌های کانکس پیش‌ساخته در سطح کشور باشد.

محصولات ایران کانتین طیف وسیعی از سازه‌های پیش ساخته (کانکس، کانتینر، شلترهای نظامی، کیوسک‌های فایبرگلاس و …) را شامل می‌شود. انواع کانکس اداری، کانکس کلاس درس، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس نگهبانی و همچنین طراحی، ساخت و نصب کمپ‌های اداری، مسکونی و خوابگاهی، برخی از محصولات و خدمات ایران کانتین می‌باشند.

کانکس‌های ایران کانتین از جنس ساندویچ پانل بوده و در برابر حرارت و صوت از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشند. کانکس‌های این شرکت از نوع مدرن، با کاربری صنعتی بوده و با بهره گیری از طراحی علمی و پیشرفته، کف‌سازی قوی و استحکام زیاد، عمر طولانی را برای خود تضمین می کنند.

کیفیت بالای متریال‌ها و مصالح بکار رفته در کانکس‌های ایران کانتین، کیفیت ساخت و نظارت بر آن، دکوراسیون داخلی و نمای خارجی شیک و لوکس، قابلیت انعطاف‌پذیری در برابر سفارشی سازی مشتریان و … از ویژگی‌های کانکس ایران کانتین می‌باشد.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

ویدئو

موقعیت

شیراز، شهرک صنعتی، حدفاصل میدان ابتکار و پژوهش
نوشتن دیدگاه

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات مهم
  1.  از معاملات نقدی اجتناب کنید. 
  2. لطفا در هنگام تماس با دارنده آگهی ، نحوه آشنایی را بیان کنید.
  3. برای ثبت آگهی رایگان از لینک زیر استفاده کنید.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

سایت شغلتون هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد . لطفا در کسب اعتبار آگهی دقت فرمایید.

دیجی رکسل
بالا