• خانه
  • جزئیات آگهی
  • گروه آموزشی Hello PTE
  • گروه آموزشی Hello PTE

گروه آموزشی Hello PTE

  • انتشار:دی ۴, ۱۴۰۰
  • تعداد بازدید :140
تهران قیمت در تماس
قیمت : قیمت در تماس
نوع : نیازمندیها
تاریخ : دی ۴, ۱۴۰۰
وضعیت : مشاغل آزاد
ضمانت : بله
آدرس : تهران

توضیحات

من شیوا توتونچی هستم، مدرس دوره های زبان انگلیسی شامل General English در سطوح مختلف، آزمون IELTS و همچنین آزمونPTE. سابقه تدریس من در آزموشگاههای مختلفی نظیر موسسه سفیر و موسسه کیش رو شامل میشه و پس از آشنایی با آزمون PTE در سال ۲۰۱۸، تصمیم گرفتم به بررسی نکات این آزمون و بهینه سازی شیوه های آموزشی اون بپردازم.

در Hello PTE ما قراره بهتون کلی نکات آموزشی خوب آموزش بدیم و بهتون کمک کنیم تا به هدف مد نظرتون در دستیابی راحت و سریع به نمرات بالا در آزمون PTE برسید. شما عزیزان می تونید با دنبال کردن ما در اینستاگرام، آپارات و یوتیوب از مطالب آموزشی منحصر به فرد ما استفاده کنید و همچنین با شرکت در وبینارهای مختلف تخصصی PTE از نکات منحصر به فردی که در این دوره ها ارائه میشه، استفاده کنید. وبینارهای ما به صورت تک اسکیل (Speaking – Writing – Reading – Listening) و همچنین به صورت کمپ های فشرده کل دوره PTE برگزار میشه. همچنین دوره های تقویت زبان عمومی، گرامر (Grammar)، پرونانسیشن (Pronunciation) و تقویت شنوایی زبان انگلیسی (Listening) هم جزو دوره هایی هست در اونها شما عزیزان رو به صورت تخصصی و حرفه ای راهنمایی خواهیم کرد.

پس فرصت همراهی ما رو از دست ندید و در اولین فرصت با عضویت در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی ما از مطالب تخصصی و انحصاری ما بهره مند بشید. این مژده رو هم به شما عزیزان میدیم که به زودی و با راه اندازی وب سایت ما، مطالب آموزشی، جزوات، مقالات و محتواهای کمک آموزشی زیادی به رایگان در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

📲 Instagram: hello.pte

🌐 www.hellopte.ir

آدرس

تهران

نوشتن دیدگاه

ارسال پیام

نکات مهم

  1.  از معاملات نقدی اجتناب کنید. 
  2. لطفا در هنگام تماس با دارنده آگهی ، نحوه آشنایی را بیان کنید.
  3. برای ثبت آگهی رایگان از لینک زیر استفاده کنید.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

سایت شغلتون هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد . لطفا در کسب اعتبار آگهی دقت فرمایید.

آگهی های جدید

بالا