کلمات کلیدی مناسب برای تبلیغات

انتخاب کلمات کلیدی بهینه برای تبلیغات

فهرست مطالب

یکی از راه های انتخاب کلمات کلیدی بهینه برای تبلیغات جستجوی کلمات در گوگل و پیشنهادهای گوگل می باشد.کلمات کلیدی مناسب نقش مهمی در نتایج جستجو دارد . چرا که همواره گوگل به دنبال نمایش بهترین محتوا برای کاربران است .همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از محتوا نویسان کلماتی را برای عنوان محتوا یا آگهی و … انتخاب کنند که بیشترین جستجو را داراست.

همین موضوع باعث سخت تر شدن روند سئو در سایت می شود.اما راه حلی هم برای این کار وجود دارد.

انتخاب کلمات بهینه شده در عنوان آگهی یا محتوا

کلمات بهینه شده همان کلمات کلیدی هستند که شما استفاده می کنید . با این تفاوت که با چند کلمه دیگر همراه هستند و یا ادغام می شوند.

مانند نمونه های زیر :

اگر بخواهیم در گوگل جستجو کنیم ( کتاب رمان ارزان قیمت ) بهینه این جمله اینگونه می شود ( بهترین کتابهای رمان ارزان قیمت در سال ۲۰۲۰ )

خود به خود این جمله کاربران را به وجد می آورد و روی آن کلیک می کنند که اگر محتوا نیز به همین شکل جذاب و بهینه باشد باعث رشد سایت و ورودی شما می شود .برای آگهی هم ما همین کار را انجام می دهیم تا آگهی شما جذاب تر از سایت های تبلیغاتی دیگر بنظر برسد .انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای تبلیغات بسیار امری مورد توجه برای موتورهای جستجوگر مانند Google و Yahoo و … می باشد .

اما چرا کلمه کلیدی برای تبلیغات مهم است ؟

امروزه تبلیغات مشاغل نقش مهمی در کسب و کارها دارند . به همین دلیل انتخاب تصاویر و کلماتی که در جملات جزئیات تبلیغ نوشته می شود ، بسیار اهمیت دارند .در ادامه با تعدادی کلمه کلیدی آشنا خواهید شد .

آموزش: نحوه تبلیغات در گوگل

نمونه کلمه کلیدی مناسب

برای مثال :

نام کسب و کار : دندانپزشکی ، مکانیکی ، آرایشگری ، جراحی پلاستیک و …

  • آدرس کسب و کار شما در کدام استان است .
  • کسب و کار شما بصورت حضوری یا غیر حضوری است .
  • کسب و کار شما دارای محصولات یا خدمات می باشد .
  • اصطلاحات عامیانه کسب و کار خود را نظر بگیرید .

نمونه کلمه کلیدی مناسب :

  • خدمات دندانپزشکی در کرج
  • دندانپزشکی در کرج
  • دندانپزشکی در البرز
  • درمانگاه دندانپزشکی در کرج

چطور کلمه کلیدی پیدا کنیم ؟

اهمیت وجود کلمه کلیدی در توضیحاتی که شما برای کسب و کارتان استفاده می کنید ، بسیار بالاست .زیرا در زمان جستجوی کاربران در اینترنت ، معمولا از کلماتی استفاده می شود که سریعتر به ذهن می رسد .همین نکته باعث می شود تا در زمان نوشتن جزئیات کسب و کار و انتخاب نام آگهی تبلیغاتی بیشتر دقت کنید تا در زمان جستجو بیشتر از دیگر مشاغل دیده شوید .

اما این کلمات را از کجا و چطور پیدا کنیم ؟

آسانترین راه برای پیدا کردن کلمه مناسب برای تبلیغات Google می باشد .گوگل پیشنهادات زیادی درباره کسب و کار شما به شما ارائه می کند .

فقط کافی است عنوان کسب و کار خود را در گوگل نوشته و قبل و بعد آن از فاصله استفاده کنید .

همچنین می توانید عنوان کسب و کار خود را جستجو کنید و در انتهای صفحه جستجوی شما کلماتی را که گوگل پیشنهاد داده را نیز مشاهده کنید.هدف از تبلیغ مشاغل و کسب و کار ، ورودی و افزایش بازدهی کسب و کار می باشد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که تبلیغات را در یک نقطه نگه ندارید ! همیشه به دنبال راهی برای معرفی کسب و کار خود باشید . زیرا که بدون معرفی کسب و کارتان مسیر طولانی تری برای رسیدن به اهداف بالاتر دارید .

برای شروع پیشرفت ، همین حالا آگهی خود را ثبت کنید .

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگـاه (4)


  1. مطلب مفید و کاربردی ای بود.
    ممنونم از شما

  2. محتوای کاربری و کاملی بود ممنونم از سایت خوبتون.

  3. ممنونم از سایت خوبتون
    چطور تبلیغات انجام بدم؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا