• درب و پنجره upvc در غرب تهران
  • درب و پنجره upvc در غرب تهران

درب و پنجره upvc در غرب تهران

کوه سفید

قیمت در تماس

قیمت : قیمت در تماس
نوع : خرید و فروش
تاریخ : فروردین ۲۷, ۱۴۰۳
وضعیت : مشاغل آزاد
ضمانت : بله
شماره تماس : 09134052533
موقعیت : کوه سفید

توضیحات

این روزها به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی و همچنین آلودگی و ریزگردها استفاده از درب و پنجره های (upvc) در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد استفاده است.

اکثر شهرهای کشور از جمله غرب تهران با این مشکلات مواجه هستند و می خواهند از فضای خود استفاده کرده و از هرگونه آلودگی های تنفسی و صوتی جلوگیری کنند و به همین خاطر به دنبال رفع این مشکل می باشند.

استفاده از پنجره های یو پی وی سی کاربرد بسیاری در محیط های خصوصی و عمومی دارد به همین دلیل افراد با دانش بالا و با تجربه به دنبال استفاده از این محصولات می باشند.

مزیتهای درب و پنجره های upvc

این محصولات سازگار با محیط زیست هستند و از پروفیل های pvc ساخته شده اند.

با استفاده از روکش های لمینت می توان رنگ بندی آنها را تغیر داد که باعث زیبا تر شدن فضای داخلی و یا خارج ساختمان می شوند.

همچنین به دلیل نوع جنس آنها زنگ زدگی ایجاد نمی شود و می توان به راحتی سالها از آنها استفاده کرد.

انواع پنجره های یو پی وی سی

تولید پنجره ها به دو صورت کشویی و معمولی باز شو به صورت تک حالته و دو حالته می باشد.

هنگام تولید درب و پنجره های upvc در داخل آنها فلز گالوانیزه استفاده می شود که باعث مقاومت بیشتر این محصول بعد از نصب می باشد.

نصب این محصولات راحت بوده و حتی بعد از مدت زیاد که صاحب ملک تمایل به تعویض پنجره ها و یا درب ها داشته باشد می توان به راحتی آنها را باز کنند.

یراق آلات مورد استفاده

استفاده از یراق آلات تولید داخل و یا خارجی می تواند بر قیمت این محصول تاثیر بگذارد اما مجموعه ما این توان را دارند که از یراق آلات درجه یک با قیمت مناسب این محصولات را به مشتریان تحویل دهند.

امروزه شرکتهای مختلفی انواع پروفیل های upvc را تولید کرده و به دست تولیدکنندگان درب و پنجره های یو پی وی سی قرار می دهند و ما در مجموعه خود بهترین برندهای شناخته شده را می توانیم تولید کرده و به مشتریان ارائه دهیم.

قیمت این محصولات با توجه به ابعاد و اندازه ها و تعداد ساخت متفاوت است ولی با توجه به اندازه یک در یک می توان از قیمت ۸۵۰ تا یک میلیون ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفت.

مجموعه ما با دانش و تجربه ۱۸ ساله این امکان را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند نمونه دلخواه این محصولات را سفارش داده و استفاده کنند.

همچنین این آمادگی را داریم تا با انبوه سازان فعالیت کرده و این محصولات را با کیفیت و قیمت مطلوب به آنها عرضه نماییم.

برای آگاهی بیشتر می توانید با مشاورین ما در این مورد ارتباط گرفته و در صورت تمایل مجموعه ما را از نزدیک ببنید همچنین آمادگی همکاری با نمایندگان فعال داریم.

موقعیت

کوه سفید
نوشتن دیدگاه

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات مهم
  1.  از معاملات نقدی اجتناب کنید. 
  2. لطفا در هنگام تماس با دارنده آگهی ، نحوه آشنایی را بیان کنید.
  3. برای ثبت آگهی رایگان از لینک زیر استفاده کنید.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

سایت شغلتون هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد . لطفا در کسب اعتبار آگهی دقت فرمایید.

آگهی های اخیر

آگهی های ویژه

بالا